Siapa Sarah Model Iklan Dove?

Siapa Sarah model iklan Dove yang berambut kerinting tu ye? Ada yang kata Sarah tu adik Sarimah Ibrahim. Memang tengok wajah Sarah tu seiras dengan Sarimah.Cara cakap pun nak sama je. Cantik dan comel la Sarah tu dengan rambut dia yang kerinting.

Ada orang tanya Sarimah di twitter dia, model iklan Dove tu adik dia ke ? Sarimah jawab, bukan. Dia cuma ada 3 orang adik lelaki.

 

Sarimah adalah anak sulung dari 4 beradik, adik dia nama Redzuan, Ismel dan Izhak. So Sarah memang bukan adik dia le. Kiranya Sarah wajah seiras dengan Sarimah je tak da kena mengena.

 

GambarĀ  Sarimah dan adiknya Redzuan

 

seorang lagi adik Sarimah , Izhak Ibrahim

 

Tengok iklan Dove – Sarah

Selalu iklan syampoo rambut ambil model yang berambut panjang dan lurus, tapi Dove ni bagus la buat iklan untuk rambut kerinting. Tak kecik hati la sangat bagi orang yang berambut kerinting kan :) bukan pe rambut manusia ada lurus ada kerinting..

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold