Norman KRU Dihentam Bila Tweet Takut Industri Seni Hancur Kalau BN Kalah

PRU 13 sudah dekat, semua rakyat Malaysia yang sudah layak mengundi pun mesti teruja dan tak sabar- sabar nak mengundi terutama bagi yang pertama kali nak undi tu. Kat jalan jalan macam pesta bendera.

Akhir akhir ni semakin ramai juga artis yang jelas memperlihatkan kepada arah mana mereka menyokong..tidak ada salah semua ada hak nak beri pendapat dan juga pandangan

negara kita demokrasi. Azhar Sulaiman nampak lebih kerap sekarang keluar kat you tube menyokong parti pilihannya, dia juga dihentam hebat di laman fb dan u tube..katanya dia kesal sebab pihak pembangkang hentam dia, kenapa tidak ada hak bersuara.

Kat tv pun sudah berapa lama kita lihat pembangkang mana ada peluang bercakap…kalau ada pun mulut je buka tapi bisu..ada part part tertentu saja pihak tv bagi dengar suara pembangkang pun tu pun sekejap. Itu kenyataan.Bila agaknya media di negara kita nak adil dan tak bias macam tu.

 

Ini pula kisah Norman KRU yg dihentam sebab tweet beliau yang takut pada kekalahan BN dan menjejaskan periuk nasi insan seni. Norman telah menulis di twitternya yang dia khuatir nanti bila kerajaan jatuh ke tangan PAS semua industri filem dan muzik  akan hancur, semua kena banned. Norman juga mempersoalkan negeri Kelantan yb banyak kes HIV.

Tapi kenyataan tu pula dibidas oleh kawan kawan artis dia yang lain seperti penulis lagu nasyid, komposer Hafiz Hamidun, pengarah -Ahmad Idham, Faizal Tahir(penyanyi)  yang nampaknya sikit pun tak gentar dan tak risau jika BN kalah. Antara komen mereka..rezeki itu ditangan Allah bukan tangan BN kenapa nak risau..lebih kurang begitu..

 

 

 

Artis artis ni tak bergaduh pun , mereka juga keluarkan pendapat masing masing..ada nampak diorang bergaduh ke..hehehe…pru13 menentukan segalanya….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold