Ibu Liyana Jasmay Kesal Gambar Mesra Liyana dan Tunang Tersebar

Pelakon Liyana Jasmay yang akan berkahwin pada 2 Februari ini dilanda kontroversi apabila gambar mesra dia dan tunangnya Fathuddin dihentam dan dikritik hebat oleh orang ramai dan peminat. Dalam gambar pra perkahwinan itu, Liyana  bergambar dan berposing mesra, seperti cium dahi, peluk peluk  ( bagai orang dah kahwin) lokasi dibuat di Hyatt Regency Kuantan Resort, Isnin lalu.Memang dah jadi budaya sekarang artis dan orang biasa dah suka ambil gambar pra perkahwinan, boleh buat cara elok sikit tetapi bila dah buat cara tak elok, maka bila dihentam dan ditegur, mesti panas telinga kan.

Apabila Liyana dihentam hebat , ibu beliau Datin Habsah Simpon telah membuat kenyataan di akhbar yang dia kesal gambar yang disifatkan peribadi telah tersebar…huhu macam tu pulak..bukan kesal pasal aksi dalam gambar tu ye..

ikuti kenyataan ibu Liyana ni

“Saya dan keluarga kesal dengan apa yang berlaku. Perkara sebegini sepatutnya tidak berlaku ketika ini memandangkan majlis bakal berlangsung tidak lama lagi,

Gambar itu sepatutnya tidak boleh dipaparkan kepada umum kerana perkara ini telah dijanjikan sejak awal lagi. Ia hanyalah untuk simpanan peribadi sahaja.

“Kami kesal dengan tindakan jurugambar berkenaan. Namun, tidak perlu diperkatakan lagi kerana ianya telah berlaku dan kami akui kesilapan itu,

“Saya malas nak fikir banyak mengenai perkara itu. Begitu juga dengan Liyana, lebih baik kami endahkan sahaja dan fokus kepada majlis yang bakal berlangsung.

“Alhamdulillah, segala persiapan termasuk undangan telah siap dibuat dan kini hanya tinggal yang picisan sahaja.

“Memandangkan majlis itu dibuat pada hari yang sama, saya hanya berharap agar perjalanan majlis itu berjalan dengan lancar mengikut apa yang telah dijadualkan,’

 

sumber Sinar Harian

http://www.sinarharian.com.my/hiburan/ibu-kesal-gambar-mesra-liyana-jasmay-tunang-tersebar-1.124908

 Kenyataan balas Saiful Nang mengenai isu gambar mesra Liyana tersebar

Liyana menaruh hati pada tunang sejak usia 13 tahun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Ibu Liyana Jasmay Kesal Gambar Mesra Liyana dan Tunang Tersebar”

  1. mskeen says:

    gambar kepak liyana depan kaabah dulu aku masih ingat..liyana ni gedik sangat
    patut mak dia kesal anak begambar camtu ni terbalik pulak

  2. havov says:

    alahai makcik..dah malu anak buat hal hentam photograpfer lak..
    macam lah liyana ni tak berpeluk dalam drama filem

  3. kpopcorn says:

    Liyana Jasmay minah gedik

  4. liliyp says:

    tak nak orang taja konon,gambar pun orang taja tapi datang lewat belagak pulak, memang gedikss minah ni

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold