Gambar Shila Amzah Bertudung bersama adik beradiknya

Penyanyi kecik molek yang cute Shila Amzah sudah bertudung sejak 1 Ramadhan, dan dia berhasrat nak memakai tudung secara kekal selepas ini. Syukurlah semakin ramai artis yang berubah sejak kebelakangan ni.

Shila amzah dan adik beradiknya

apa kata shila

“Apabila memberitahu hasrat ingin bertudung kepada ibu, banyak kali dia tanya, adakah saya yakin dengan keputusan ini kerana apabila dah pakai, kita tak boleh nak buka semula tudung sehingga mati.

“Alhamdulillah, memang saya ingin berubah dan mahu menjadi insan yang lebih baik daripada sebelum ini. Malah, saya mula berubah sedikit demi sedikit dengan mengubah cara pemakaian yang lebih sopan,”

“Saya masih lagi menyanyi, tetapi tak adalah nak menari sakan macam dahulu. Pemilihan lagu pula lebih ke arah balada dan pop. Semoga perubahan diri ini membawa keberkatan yang lebih bermakna,”

Sharnaaz tak sangka kekasih nak bertudung

 

Shila Amzah bersama kekasihnya Sharnaaz Ahmad

Moga moga kedua pasangan kekasih ni tak lagi berkepit terlampau lampau sangat macam dolu dolu..maklumlah dah bertudung kan sikap lain pun kena berubah jugak..baru lah seiring..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold