Cermin Kereta Nazim Othman Kena Pecah di Pagi Raya

Kesian kepada pelakon Dejavu di Kinabalu, Nazim Othman ni, di pagi raya, tengah orang bersuka ria, balik sembahyang raya, ziarah menziarahi, cermin kereta Nazim pulak dah kena pecah, semuanya gara gara si ‘pemyamun’ lah. Ish ish..!!raya raya pun masih ada penyamun ye. Tu lah memang kena berhati hati, bak kata Nazim , kepada yang di luar sana..berhati hati…

jangan lah meletakkan barang barang berharga atau beg beg di dalam kereta, penyamun memang tak tau apa dalam beg, walaupun beg murah akan dipecahkan jugak.

Agaknya Nazim ada letak barang berharga kot di dalam kereta dia, dan penyangak tu pulak dah nampak apa dalam kereta Nazim.

Kena lah ganti cermin kereta yang mahal tu kalau dalam beg ada RM10, tak ke rugi jugak tu…contohnya lah…penyamun tak kira apa asalkan dapat apa dalam kereta tu je.

Cermin kereta Nazim Othman kena pecah

kata Nazim nasib baik ada bengkel yang buka untuk pasangkan balik cermin kereta yang dipecahkan di pencuri

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Cermin Kereta Nazim Othman Kena Pecah di Pagi Raya”

  1. akubiomed says:

    Malang di pagi Raya.:-(
    akubiomed recently posted..Sambutan Hari Raya Aidilfitri meriah

  2. APAN says:

    malang sungguh nasib beliau…
    APAN recently posted..Rabu Yang Bisu #55 – Fakta Samping

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold