Ayu Raudhah dan Nurul Syuhada Nurul Ain Bertudung

Salam semua, ok baca tajuk Ayu Raudhah dan Nurul Shuhada Nurul Ain bertudung, senang buat tajuk sekali lah, tak larat puasa puasa nak buat entri 2 sekali hehe.. mereka berdua ni siapa tak kenal kan, Ayu Raudhah pelakon, Nurul Syuhada pulak pengacara Majalah 3 dan MHI di TV3, mereka berdua ni dah berhijrah dan dah pakai tudung. Alhamdulillah.Ramai benar ye, artis yang bertudung dalam bulan Ramadhan ni, bulan yang penuh berkat.


Sejuk mata memandang..

Nurul Syuhada memilih untuk berubah dan bertudung sejah 15 Ramadhan dan baginya semua orang perlu berubah dan berubaha ke arah kebaikan itulah jalan yang di pilihnya. Shila Amzah pun bertudung 15 Ramadhan jgk, emm siapa lagi…dj hot fm Sharifah Aleya pun bertudung dlm bulan Ramadhan.

Ayu Raudah pulak, dia kata dah lama berniat nak pakai tudung, dan hatinya terbuka memakai tudung sepenuhnya apabila pulang dari mengerjakan umrah pada awal Ogos lalu.

kata Ayu,

“saya selesa dengan penampilan terbaru ini. Kehidupan saya seperti biasa dan tiada bezanya. Suami pula suka dan menyokong perubahan saya ini,”

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “Ayu Raudhah dan Nurul Syuhada Nurul Ain Bertudung”

  1. sharifah says:

    wahh..alhamdulillah..eiyy..cukew2..pade kak ayu..kak nurul dan artis len2..kekalkan imej tu smpai bile2 ea…smoge khidupan korang lbih bahagie dan dberkati oleh ALLAH SWT..aminnn…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold