Wajah Anak Aishwarya Rai Diburu Paparazzi

Masih lagi dirahsiakan wajah anak pelakon Bollywood Aishwarya Rai dan Abishek Bachan ni. Kedua mereka seboleh-boleh masih mahu menyembunyikan wajah anak mereka dari dirakamkan oleh jurugambar. Ish ish!! mengalahkan anak raja lah pulak. Anak perempuan Aishwarya dan Abishek yang lahir pada November 2011 kini sudah berusia kira-kira 8 bulan.

Paparazzi masih lagi gagal merakamkan gambar penuh Aaradhya Bachan..hanya nampak mata je

 

lagi disorok lagi orang nak tau.

Pada Rabu 27hb Jun nenek kepada Aardhya, Jaya Bachan menulis di twitternya yang cucunya itu mempunyai wajah mirip Aishwarya Rai dan juga Abishek.. (ye la tak kan nak macam orang lain kalau dah anak diorang kan.. hehe!!). Kata Jaya Bachan, cucunya sudah boleh merangkak dan suka tersenyum , dia memanggil cucunya dengan gelaran strawberi.

nurizspace

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Wajah Anak Aishwarya Rai Diburu Paparazzi”

  1. ProfHariz says:

    Kenapa nak sorok sangat erk? Takur kena culik kot?
    ProfHariz recently posted..Wordless Wednesday #9 – Rhyno Muscle Gym

  2. akubiomed says:

    Boleh buat duit nampak gayanya.
    akubiomed recently posted..My Birthday Giveaway 2012 dari Cetusan Rasa

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold