Video Promo Minggu Akhir Dejavu di Kinabalu

Siapakah agaknya pilihan Nadira, Bazli atau Ammar, hari ni Nadira pergi jumpa Bazli dan merayu rayu suruh terima dia balik dan ajak kahwin. Tertekan Nadira sampai ajak Bazli kahwin la la tu jugak. Watak sampingan Tira menjadi penyebab Bazli pulak teragak-agak dan tersepit dalam dilema, nak jaga hati Tira atau nak terima Nadira kembali.

Ammar pun akan cuba memujuk Nadira terima dia kembali. Apa apa pun ending tetap bergantung pada sokongan peminat melalui sms, kalau team Ammar menang dialah pilihan Nadira begitulah sebaliknya :)

Team Ammar dan Bazli ditubuhkan

tengok video promo minggu akhir Dejavu di Kinabalu

sakit Nadira semakin menjadi jadi, dia dibenci oleh ibu Bazli, walaupun Nadira pergi berjumpa ibu Bazli untuk meminta maaf. Nadira sebenarnya masih lagi dalam dilema ,dia tak pasti sama ada dia masih cintakan Ammar atau tidak..

 

Lagu Langit Menangis nyanyian Nazim Othman a.k.a Bazli

 
nurizspace

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Video Promo Minggu Akhir Dejavu di Kinabalu”

  1. Juan says:

    lama sgt dah saya x tgk tv nih
    Juan recently posted..Ramadhan Buffet – Evergreen Laurel Hotel Penang

  2. permata nilam says:

    cite nie hampir sama mcm cite korea yg pernah sy tgk. klu ikut ending cite korea tu mesti ammar yg menang

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold