Sheila Rusly Pakai Braces

Tengok penampilan Sheila Rusly terbaru dalam Ketuk Ketuk Ramadhan, ramai nampak dia semakin kurus, memang nampak kurus pun, mungkinkah sebab Sheila Rusly pakai braces agaknya jadi berat badan dia berkurang. Ye la mana tak kurusnya makan pun kena makan yang lembut lembut, bukan boleh makan yang keras keras contohnya mcm daging ke, nanti lekat celah gigi,

sapa yang pakai braces tau lah pantang larang makanan apa yang boleh dan sesuai dimakan. Tengok je artis Jihan Raja Lawak tu dia pun semakin kurus , sebab pakai braces lah tu..kalau kena cabut gigi lagilah kena makan nestum atau bubur je lama pulak tu sampai sembuh ciann kan

Tengok Sheila Rusly terkini..kuruskan dia?

 

gigi Sheila okay je sebelum numgkin nak bagi lagi cantik tersusun

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Sheila Rusly Pakai Braces”

  1. EDtv says:

    ED rasa macam nak pakai braces la.. Siapa tahu berapa kosnya?
    EDtv recently posted..Dejavu Di Kinabalu Episod Akhir, ED pilih Ammar!

    • kos bergantung pada kes gigi tu agaknya. kalau rumit makan masa lagi mahal le kot..ada yang mencecah 5K. dulu ada juga kawan pakai dalam 3K kes berlainan setiap orang.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold