Nazim Othman Kena Hentam Gara gara Kata UKM Usang

Pelakon Dejavu di Kinabalu Nazim Othman dihentam gara gara menulis di twitternya mengenai UKM yang disifatkan sebagai usang dan macam rumah hantu. Nazim Othman tiba di UKM pada awal pagi untuk membuat pengambaran di situ, jadi dia menulis mengenai suasana di situ ketika itu, tetapi ada pihak yang tidak senang dan salah faham dengan ayat Nazim dalam twitternya.

Nazim menjelaskan dia nampak bangunan usangĀ  semasa dia tiba di awal pagi dan susana amat lengang seperti tiada orang di situ persis rumah hantu..

apa kata Nazim lagi kepada pihak yang emo menghentam dia..

ayat di twitter Nazim

 

 

boleh juga Nazim tukar ayat usang lengang pada ayat ….macam dilanggar garuda, atau macam malaikat lalu…sunyi sepi…supaya orang tak terasa hati huhu….kata usang/ rumah hantu orang sensitip…

belajar buat perumpamaan pulak…

nurizspace

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Nazim Othman Kena Hentam Gara gara Kata UKM Usang”

  1. eiela says:

    a’a, kat internet nih kena hati2 bila berkata-kata. bahaya
    eiela recently posted..Resepi Homemade Air Soya

  2. Lizz says:

    hek eleh, sabar jelah diorang ni nak hentam pulak. saya ex-UKM. relax je. tapi,itulah payahnya jadi artis. semua diorang buat salah.simpati
    Lizz recently posted..Musim Pengacara TV Segera

  3. APAN says:

    nak sngt tulis status power2 la tu…kan da kene.hehe…
    APAN recently posted..Selamat Berpuasa Di Bulan Ramadan

  4. iAwani says:

    teguran Nazim Othman ada benarnya, UKM sebagai gudang ilmu berprestij selepas Universiti Malaysia perlu di ‘revive’ seiring zaman sekarang yang maju teknologinya.
    iAwani recently posted..Gaji Marissa Mayer $83,333.33 Sebulan Sebagai CEO Baharu Di Yahoo

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold