Masterchef Selebriti Final Malam Ni

Buat peminat peminat Masterchef Selebriti malam ni acara kemuncak pertarungan 2 finalis, Dato Fazley dan juga Angah Raja Lawak yang akan merebut Juara Masterchef Selebriti Malaysia. Kedua -dua finalis sama hebat dan ada kelebihan masing masing. Angah raja lawak akan memasak  masakan asia dan

Dato Fazley memasak menu masakan barat.Undian di facebook nampak ketara Dato Fazley menjadi pilihan sebagai Juara Masterchef Selebriti, rasanya tekaan peminat rancangan masterchef betul lah tu. Saya pun rasa memang Dato Fazley lah jadi juara Masterchef malam ni.

Apa apa pun siapa yang jadi juara tak penting, semua selebriti ni mempunyai kelebihan masing masing, rancangan ni pun untuk kerja kerja amal dan kebajikan. Usaha mereka berjuang di dapur masterchef haruslah dipuji. Tanhiah kepada kedua dua finalis kerana telah sampai ke pusingan akhir. Banyak sumbangan dah terkumpul untuk persatuan/ badan kebajikan yang mereka wakili.

Update: Seperti yang dijangkakan Dato Fazley dinobatkan  juara Masterchef Selebriti  Malaysia , beliau memenangi dana wang sebanyak RM57500 dan didermakan kepada badan kebajikan yg diwakilinya. Juri kata Dato fazley sentiasa konsisten di dalam cabaran, dan mempunyai kelebihan menguruskan masa , ada kebolehan dalam membuat pastri.

Hadir bersama meraikan kemenangan Dato Fazley ialah ibu, isteri dan adik Dato Fazley iaitu Faizal (muka adik dia seiras kan).

Angah raja lawak sebagai naib juara berjaya mengumpul dana sejumlah RM 7500.

Dato Fazley di ujibakat Masterchef Malaysia musim ke dua

Ini gambar menunjukkan Dato Fazley memakai baju hitam, menutup kepala dan memakai topi serta berkaca mata hitam, ramai mengagak kemunculan Dato Fazley di ujibakat itu adalah untuk membuat gimik kepada juri dan juga gimik atau kejutan dalam rancangan Masterchef Malaysia musim kedua yang telah dirakamkan  selepas kemenangan Dato Fazley dalam rancangan Masterchef Selebriti Malaysia ni.

 

Dato Fazley juara Masterchef Selebriti

 

 

nurizspace

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Masterchef Selebriti Final Malam Ni”

  1. akubiomed says:

    Saya berharapkan Angah menjadi juara walaupun sudah boleh men-angak siapakah bakal juaranya.

  2. Rizz says:

    laaa… dah final ? banyak betul miss … tak perasan dah final..thnks for the infor
    Rizz recently posted..Kata hang, kata aku….

  3. iAwani says:

    saya amat mengagumi Dr Fazley. Popularitinya meningkat naik gara-gara kemenangan beliau.
    iAwani recently posted..Kenapa Digg Gagal – Kevin Rose

  4. hatiputera says:

    Tahniah Dato’ Fazley,,
    hatiputera recently posted..Jadual Waktu Berbuka Puasa dan Imsak 2012

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold