Lagu Maharku Untukmu – Cerekarama Maharku Untukmu

Siapa tengok cerekarama Maharku Untukkmu Sabtu lalu, sedih kan cerita dia, lakonan adi Putra, Nabila Huda dan Norish Karman memang hebat. Adi Putra bawa watak lelaki baik budiman (mesti ada yang kata baguih ni kalau buat menantu  : ) ) dan anda akan benci dengan lakonan Norish Karman yang sombong bongkak. Nabila Huda pula pandai bermain dengan emosi dan pelakon serba boleh, dia boleh bawa watak jahat dan baik kan?

Tahniah buat pengarah drama ni Raja Ahmad Alauddin dan juga Azlina Pa’wan yang meghasilkan karya yang sangat baik untuk penonton drama.

Lagu Maharku Untukkmu dinyanyikan dalam drama ni pun mendayu dan sedih jugak..ku sangkakan Adi Putra yang nyanyi tetapi bukan..penyanyi nasyid ni dari Jawa Tengah, namanya  Alief (ANN Jateng)

Alief

 

Lirik

Inilah maharku untukmu
Seperti ini kumampu
Sepenuh hati kuberikan
Sebagai wujud cintaku

Reff
Maharku untukmu tulus kuserahkan
Kepada dirimu satu yang kupilih
Maharku untukmu agung karunia
Yang Allah berikan padaku untukmu

Terimalah sebaris doa
Semoga engkau bahagia
Dan kunyanyikan lagu ini
Persembahan cinta suci

 

 

 
nurizspace

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Lagu Maharku Untukmu – Cerekarama Maharku Untukmu”

  1. ProfHariz says:

    Alief ni penyanyi baru ke kak?
    ProfHariz recently posted..Jumpa di The Legendary Concert 2012

  2. Din says:

    nabila huda sedih je tu..knape..hehe
    Din recently posted..(Euro 2012) Spain Juara, Italy Kalah… Hahaha

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold