Anzalna Shuffle Nyanyi Lagu Baby Baby dalam Karoot Komedia X

Karoot Komedia X episod 5 yang baru Jumaat lepas ditayangkan ada artis jemputan Anzalna yang turut sama memeriahkan lawak dengan pelawak lain yang tak asing lagi. Anzalna dapat banyak dapat pujian dan komen, ramai yang suka gaya Anzalna yang spontan dan cute.

Yang best,  masa Anzalna buat shuffle nyanyi lagu Justin Bieber dalam tu… heheh!! Tak sangka Anzalna buat gaya gedik camtu ye.. Kata Anzalna di facebooknya, dia jadi macam tu sebab bercampur dengan pelawak pelawak macam Johan, Shuib, Jepp , ebby Yus yang semua gila-gila.

satu lagi nampak lah jugak Anzalna ni asyik duk rapat je dengan johan, amboi bertuah Johan..Anzalna duk usap usap rambut dia , pegang pegang tangan dia tak mau lepas..nak menjiwai watak ibu dan boboi sangat manja dengan semua orang  :), Jangan bini Johan marah kat umah sudah le..hehe!!

Video Anzalna menari shuffle baby baby baby

dalam ni Anzalna jadi ibu dan juga isteri kepada Ebby Yus yang kedekut sangat sangat, anak dia Boboi si Johan tu dan anak sorang lagi dah kawen si Jepp tu.

tak sia sia kontroversi yang melanda Anzalna, nama dia dah makin dikenali nampak…

nurizspace

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Anzalna Shuffle Nyanyi Lagu Baby Baby dalam Karoot Komedia X”

  1. Mama Hanim says:

    Mmg cute kan anzalna tu.. Sporting je buat.. Suka tgk dia..
    Mama Hanim recently posted..Lelaki Mengamuk Di JPM Mati Ditembak (Gambar CCTV)

  2. ProfHariz says:

    Terkadang kontroversi mcm ni mmg boleh nama naik. Tapi lawa juga anzalna ni. Ehehe
    ProfHariz recently posted..Wordless Wednesday #10 – Flash Banner Eyriqazz vs Denaihati

  3. syahrilhafiz says:

    kontroversi macam ni dia nampak kiut dalam karok tu
    haha memang lawak habis rancangan ni
    syahrilhafiz recently posted..Cabaran SEO Eyriqazz VS Denaihati – Blogger Malaysia 2012

  4. iAwani says:

    Anzalna ada pakej, popularitinya makin naik sekarang ni sebab makin kerap muncul di tv.
    iAwani recently posted..HTC Akan Perkenal Tablet Terbaru

  5. akubiomed says:

    Ada melihat aksi beliau menari memang kelakar. :-)

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold