Video Pengantin Lelaki Tampar Isteri Di Majlis Kahwin

Video ini menunjukkan suasana di majlis kahwin, tak pasti lah diorang bangsa apa tapi bila digoogle ada artikel sebut tu bangsa Iran,  masa upacara bersanding, ada sesi makan suap tu, pengantin saling bersuap -suap lah, tak semena-mena si suami menampar isterinya..lucu dan pelik jugak lah kan

Video dimuatnaik tahun 2010 dilihat 1 juta 6 ratus lebih dah..

kesian si siteri kena warning apa tak tau dengan laki dia tu, mungkin dia tergigit jari laki dia kot masa suap makanan tu huhu…sebab tu lelaki tu duk belek jari dia..

jaga jaga hang buat lagi ..aku tampaq muka hang..

mak pengantin yang ada kat belakang tu suruh lelaki tu duduk balik nak sanding..sebab orang tengah nak ambil gambaq :)

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold