Remy Ishak Meninggal Dunia Hanya Berita Palsu

Siapa kah agaknya yang memulakan berita palsu Remy Ishak meninggal. Berita angin tak benar itu dikatakan disebarkan di twitter dan seperti biasa medium twitter sangat cepat menyebarkan maklumat sama seperti facebook. Mungkin kerana berita Remy Ishak yang ditahan di wad kerana jangkitan paru-paru , orang yang tak bertanggungjawab tu membuat cerita palsu kata dia meninggal dunia pulak.

Remy Ishak di twitternya pun dah tahu mengenai berita palsu tu.. Remy menjawab dia masih lagi sihat dan sudah keluar wad dan berada di rumah.

 

Tolong hentikan berita palsu dan fitnah ini ye.

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Remy Ishak Meninggal Dunia Hanya Berita Palsu”

  1. APAN says:

    haha…mcm ni pun ada…hari tu dah jd kat sape tah…mcm2…
    APAN recently posted..Video Kemalangan Ngeri Di Arab Saudi

  2. eiela says:

    macam-macam manusia nih. cepat sangat menyebar-nyebar
    eiela recently posted..Tercabar Dengan Masterchef Selebriti Malaysia

  3. cik tom says:

    ish2..makin lama makin byk plk tersebar kematian artis2 ni..artis biasa umurnya panjang..hehe..
    cik tom recently posted..Eyriqazz vs Denaihati

  4. cik tom says:

    komen cik tom masuk spam ke??? hmmm…
    cik tom recently posted..Eyriqazz vs Denaihati

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold