Giliran Mynewshubmy Hentam Ustaz Azhar Idrus

Semalam ada saya share psal DR Mashitah Ibrahim yang menulis pasal ustaz main gitar dan berlawak tanpa isi ceramah yang jitu boleh mengelirukan orangĀ  (kat sini) kemarin juga laman web berita terkenal mynewshub.my menulis yang Ustaz azhar Idrus Sememangnya Bakal Peserta Maharajalawak. Tu dia..

siapa agaknya yang menulis tu ye, memang hentam cukup cukup kat UAI..penyokong Dr Mashitah Ibrahim juga kot.

 

http://mynewshub.my/2012/06/12/uai-sememangnya-bakal-peserta-maharaja-lawak/

 

petikan dari artikel tu :

Marah sungguh puak-puak yang mengkagumi Azhar Idrus apabila Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Mashitah Ibrahim menyatakan tentang seorang pendakwah yang mengajar agama dengan penuh gelak tawa dan senda gurau selain membengong dan membodohkan orang yang dijadikannya sebagai contoh. Walaupun tidak dinyatakan namanya oleh Mashitah Ibrahim, mereka segera menanggapi orang yang dimaksudkan itu sebagai Azhar Idrus, bekas pemain muzik yang kemudian bertukar kerjaya menjadi pendakwah, jurugambar dan penjual CD ceramah memandangkan pendapatannya yang sangat lumayan!

Masalah Azhar Idrus adalah kerana ramai golongan jahil yang telah mengangkatnya sebagai ulama. Kononnya Azhar Idrus adalah ulama pop atau ulama tersohor. Kononnya juga, Azhar Idrus adalah ikon ulama zaman moden di mana ceramahnya telah berjaya menarik puluhan ribu pendengar terutama dari golongan muda.

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Giliran Mynewshubmy Hentam Ustaz Azhar Idrus”

  1. ghazli says:

    seronok menghina UAI ye. Pakat pakat UNLIKE mynewshubmy wehhh!!
    dah la masa himpunan belia dulu kerajaan bawa kpop datang , UAI korang halang bagus sangat lah kan

  2. kyla says:

    ingat bagus sangatlah mashitah tu
    dah la pakai tudung pun semakin singkat dengan make up lagi
    memang penjilat umnongok wartawan ni

  3. ammirudinn says:

    Bukan UAI je buat lawak masa ceramah berlambak lagi ustaz uztaz yang dalam tv kerajaan pun ada buat lawak so nak kata apa kat ustaz begitu..maharaja lawak juga ke

    Uai dah dapat sokongan anak muda remaja menghampiri ceramah tetapi ustaz umno dan mashitah gagal disokong anak muda remaja mestilah jeles

  4. abuadil says:

    Mashitah ni ke yang bergaduh dengan jiran sebelah rumah dia tu..nak minta nasihat UAI lah, apa hukum kalau bergaduh dengan jiran berebut tanah tak cakap banyak hari
    hahahhahha

  5. bung mokhtr says:

    dr mashitah dia ceramah banyak nampak kerusi je kosong tulah cemburu

    UAI tak pernah paksa orang gelak kalau dia buat lawak

  6. APAN says:

    aku yakin ustaz azhar cool je…bodoh punya puak…
    APAN recently posted..Salah Seorang Akan Mati Bila Bergambar Bertiga

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold