Gambar Majlis Resepsi Fasha Sandha dan Jejai di Timah Tasoh Perlis

Semalam berlangsung majlis resepsi Fasha Sandha dan Jejai di Timah Tasoh Perlis, Fasha bukan bersanding berdua saja lah dengan Jejai tetapi ‘bertiga’ sebab bunting pelamin. Pasangan ini mengabadikan Tasoh Lake Resort & Retreat sebagai meraikan hari bahagia mereka. Dan difahamkan idea bagi mengadakan majlis tersebut dicetus oleh ibu Fasha sendiri. Tema majlis resepsi perkahwinan Fasha Sandha ialah dalam taman , majlis berkonsepkan terbuka ini meriah dihadiri oleh 800 tetamu. Turut hadir memeriahkan majlis, bekas menteri besar Perlis iaitu Dato’ Seri Shahidan Kassim dan beberapa orang kenamaan lain.

Jejai dan Fasha mengenakan baju pengantin bewarna kuning keemasan hasil rekaan pereka fesyen Rizman Ruzaini.

Lihat gambar majlis resepsi Fasha Sandha di Tasoh Lake Resort & Retreat

 

 

 

kanan sekali..bapa Fasha Sandha

Tiada pulak jumpa gambar keluarga sebelah jejai hanya ada gambar dari keluarga  sebelah Fasha di majlis resepsi ini..paham paham je la ye..

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Gambar Majlis Resepsi Fasha Sandha dan Jejai di Timah Tasoh Perlis”

  1. eida 1958 says:

    apa pun kami doakan agar bahagia selalu walau tanpa restu

  2. akubiomed says:

    Tentu persandingan ini memberi penuh makna dengan kehadiran ahli baru.
    akubiomed recently posted..Separuh dari rakyat Malaysia membazir

  3. nury says:

    tahniah la untuk korang…tapi dalam hal ini sy kasihan kan anak nora danish dengan jejai la….nampak sgt jejai mcm dah x rasa kewujudan ank dia dgn nora….perasaan teruja dia seperti dia baru dpt ank sulung…sy sgt kasihan dgn anak nora…kpd nora jgn biar anak anda terasa kesunyian tanpa seorang bapa….berilah kasih sayang sepenuhnya kepada dia….kepada jejai sebelum memberi sebarang komen ingatlah perasaan org lain…terutama anak dia…nasib baik lah ank dia masih kecil x mengerti apa-apa lagi….kalau x mesti dia kata bapa dia pilih kasih!!!!!!!

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold