Video Ustaz Azhar Idrus di Bersih 3.0 Tersebar

Bersih 3.0 yang diadakan di KL pada 28 hb April 2012 ada orang rakam kehadiran Ustaz Azhar Idrus yang tak perlu diperkenalkan lagi, semua mesti sudah kenal dengan Ustaz sempoi ni kan..apa yang dibuat oleh Ustaz Azhar di sana? :)

Ustaz Azhar sempat mengambil gambar pendemo yang berpakaian kuning sebagai kenang-kenangan..dan itu dah jadi hobi Ustaz Azhar dengan kamera dslr beliau suka mengambil gambar..mungkin ustaz saja nak round kat situ sambil ambil gambo..dia tak pakai pun baju kuning..lepas tu Ustaz Azhar dibawa pergi dengan sebuah kereta.

Video

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Video Ustaz Azhar Idrus di Bersih 3.0 Tersebar”

  1. Din says:

    ustaz azhar nak jadi paparazzi la tu…

  2. faizfakhirin says:

    satu2nya ustaz yg berjaya menarik lebih daripada 50k pendengar muda.. ustaz contoh dan tidak memihak kepada mana2 parti..
    faizfakhirin recently posted..#SmartPhone Samsung Galaxy S3 vs HTC One X, Yang Mana Satu Pilihan Kalbu

  3. akubiomed says:

    Beliau mempunyai minat dengan fotografi.
    akubiomed recently posted..Pengalaman menulis blog

  4. APAN says:

    minat betul ustaz ngan fotografi….semoga beliau panjang umo dan aku sempat lagi ke keliah area kuantan nanti…
    APAN recently posted..Akhlak Boleh Diperbaiki Dan Dibentuk

  5. syahrilhafiz says:

    hoho ustaz azhar idrus pun turun rupanya..
    nak snap la teww :D
    syahrilhafiz recently posted..Google Update Pagerank Kedua 2012

  6. ProfHariz says:

    Tak tahu plak UAI turun.
    ProfHariz recently posted..Lirik Aku Ditipu Lagi Data

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold