Video Bayi Kena Dera Yang Tersebar – PDRM Sahkan Pelaku Sudah Ditangkap

Berikutan satu video yang tersebar di laman sosial facebook,  memperlihatkan seorang bayi didera dan dipukul oleh seorang wanita, pihak PDRM sudah memaklumkan bahawa pelaku yang mendera bayi berkenaan sudah pun ditangkap. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi berkenaan. Kes itu sebenarnya sudah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011.

Wanita berkenaan kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001.

sumber: facebook PDRM

 

Video dan kes itu sudah berlaku setahun lalu, dan video itu dishare oleh di Facebook membuatkan ramai yang terkejut melihat video berkenaan.Mungkin ada yang tak tahu dan menyangka ia kes baru berlaku (termasuk lah saya sendiri yang baru lihat video ni)  dan pihak PDRM telah mendapat 300 aduan dan ramai yang simpati dengan bayi berkenaan.

Memang tak sanggup nak lihat, jatuh air mata ni apabila wanita berkenaan mencubit menampar memukul kepala budak itu dengan bantal tanpa belas kasihan sedikit pun. Nauzubillah.

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Video Bayi Kena Dera Yang Tersebar – PDRM Sahkan Pelaku Sudah Ditangkap”

  1. suri says:

    hukuman yg harus di ambil berat…bukan ap nnti tku bt lagi…

  2. harap harap ibu budak ni akan insaf atas perbuatannya dan tak ulangi lagi

  3. syira says:

    salam

    sy pun ingat kes baru juga, rupanya dh lama..mmg sedih tngok smlm, dh x nk tngok utk kali ke 2 dah..
    syira recently posted..Blogger dengki : Blog kena malware

  4. win says:

    salam..
    ble tgk kes2 cmni,bederau darah sy..naluri keibuan ni rase xsampai ati tgk video n dgr jeritan bayi tu..harap sgt dpt jmp baby tu skali je pon jd r..nk sgt pelok n cium die…skali pon jd r…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold