Shahrizal Jaszle Kini Bahagia Dengan Kekasih Barunya Puteri

Gosip mengenai hubungan Shahrizal dengan seorang gadis bernama Puteri dulu hingga membuatkan cintanya dengan pelakon Miera Liyana putus rupanya benarlah, kini hati Shahrizal Jaszle sudah dimiliki oleh si gadis yang bernama Puteri atau Redzwani Puteri. Gambar gambar mesra dan status mereka berdua di twitter jelas nampak mereka memang sedang bercinta :)

Redzwani Puteri pelajar kedoktoran di MSUĀ  Shah Alam merupakan anak rakan baik kepada ibu Shahrizal Jaszle seperti yang didakwa oleh Shahrizal sendiri di sebuah laman web hiburan. Tapi masa tu Shahrizal menafikan yang dia hanya kawan dengan Puteri tu. Miera Liyana sudah terhidu hubungan Sharizal dengan gadis tu dari seseorang hingga menyebabkan Miera mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan cinta mereka.

Gambar kekasih baru Shahrizal Jaszle yang dipanggil Puteri

 

Cepat betul Sharizal dapat pengganti ye hehe

Artikel lain : Mira Liyana terluka dengan orang ketiga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Shahrizal Jaszle Kini Bahagia Dengan Kekasih Barunya Puteri”

  1. eiela says:

    comel orangnya, moga ada jodoh diorang.
    eiela recently posted..Kembali Selepas Menghilang

  2. suri says:

    mmg dah jodoh ada rasa cinta tak leh nak jangka apa heee
    suri recently posted..Kirimkan Gladiolus Jika Gila Bayang

  3. suri says:

    sweet girl rambut pendek cam best pulak tgok rambut bgtu
    suri recently posted..Bila Keputusan Di Majukan

  4. akubiomed says:

    Si cantik dan si kacak.:-)
    akubiomed recently posted..Facebook camera aplikasi baru bukan klon Instagram

  5. Juan says:

    tahniah pada yg berkenaan
    Juan recently posted..Ad Review Center Google Adsense

  6. beckhr00y says:

    dah kenal lama lah ni hihi
    beckhr00y recently posted..Zed Zaidi Menjadi Presiden Seniman

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold