Penulis Buku Jerry D Gray Menulis Tentang Penipuan Dunia & Musuh Umat Islam

Dalam Al Kuliyyah petang Jumaat 4 Mei ini, tetamu yang dibawakan ialah Jerry D Gray, seorang mualaf yang bercakap tentang tulisannya dalam Buku The Art Of Deception, Mereka Menipu Dunia, buku ini tentang penipuan Yahudi dan Barat yang merancang untuk memusnahkan umat Islam.

Siapa Jerry D Gray?

Jerry D Gray, 52, lahir di Weisbaden Jerman pada 24 September 1960, ketika beliau berusia 3 tahun, dia dan keluarga berpindah ke Amerika Syarikat. Jerry dibesarkan dan mendapat pendidikan di sana hinggalah menyertai tentera Amerika Syarikat.
Beliau sangat terpesona mendengar laungan azan ketika bertugas di Arab Saudi, dan ketika itu dia tersedar telah banyak bangsanya memusnahkan dan menghancurkan negara yang tidak berdosa itu.

Jerry kagum dengan bangsa Arab yang tekun mendirikan solat dan meninggalkan tugas lain kerana mahu menyembah Allah yang Maha Esa.

Pada tahun 1984 dia telah memeluk agama Islam, pernah menjadi mekanik pesawat untuk Raja Fahd di Arab Saudi. Jerry tidak diterima oleh keluarganya kerana bertukar agama. Dia diusir oleh keluarga, rakan dan saudara tidak dapat menerima dirinya yang sudah menjadi orang muslim. Setelah memeluk Islam dia semakin rajin bersolat kerana apabila dia solat dia merasa tenang apabila ditimpa musibah.


Jerry telah meletak jawatan dari US Air Force dan dirinya diawasi oleh agen CIA kerana terlalu lantang menulis dan menyuarakan teori tentang penipuan dunia yang dilakukan oleh Barat.  Jerry sedar tulisan yang terang menunjukkan kebencian pada Barat diawasi oleh agen CIA yang mungkin menyamar di mana saja. Jerry berhijrah ke Indonesia pada tahun 1985 dan berkahwin dengan wanita Indonesia.

Jerry sangat aktif berdakwah di sana, membuka teori kejahatan Amerika dan banyalk tulisan yang berani di dalam buku bukunya. Antara buku tulisannya ialah  The Art of Deception, Dosa-dosa Media Amerika,  Demokrasi Barbar Ala Amerika , Deadly Mist, dan Rasulullah is My Doctor.

Bagi Jerry  musuh umat Islam sekarang adalah Freemasonry dan Iluminati (dua organisasi rahsia Yahudi yang menjalankan agenda Zionisme).  Freemasonry dan iluminati sudah meresap  dalam  umat Islam  untuk menghancurkan Islam dari dalam, tanpa disedari.
Mereka telah menyiapkan satu rancangan besar seperti membentuk satu gereja dan satu sistem monitor bagi menghancurkan agama-agama dunia, membuat  pornografi sebagai bentuk seni, dan mengambil alih atau menguasai ilmu pendidikan. Buku tulisannya  menjelaskan bahwa kita semua sudah berada dalam era sistem dajjal yang bertujuan meruntuhkan akidah umat Islam.

Jerry mengulas teori penipuan Barat dalam kejadian tragedi 9/11 dan pembohongan CNN dalam menyiarkan berita kejadian tsunami yang berlaku di Acheh,  pembohongan itu dilakukan oleh media Barat atau Yahudi yang menguasai media massa dunia.

Lagi teori yang ditulis dan dibincangkan oleh Jerry ialah mengenai kejadian Tsunami di Acheh tahun 2004 didakwa dibuat oleh perancangan besar Barat. Ia dibuat adalah untuk mengalih tumpuan dunia kepada perang di Iraq. Tsunami itu mungkin berlaku hasil ledakan bom atom serta kesangsian mengapa kapal perang AS berada di Sumatera selepas 4 hari berlaku tsunami. Ada teori mengatakan pihak AS mengawal berbulan-bulan di lautan supaya  pengkaji tsunami tidak menemui apa apa yang mencurigakan di sana.

VIDEO CERAMAH JERRY D GRAY DI MASJID SELANGOR 5 MEI

Puak Yahudi memanipulasi Barat untuk menghancurkan umat Islam di dunia, Yahudi perlukan bantuan kuasa yang kuat untuk mencapai matlamat mereka, akhirnya apabila umat Islam lemah maka mereka dapat mengambil kesempatan memusnahkan umat Islam  di dunia ini. Bersedialah umat Islam kerana  turunnya Dajjal sudah direncanakan oleh mereka untuk berperang melawan umat Islam.

Buku The Art of Deception akan membantu kita menyiapkan diri dalam menghadapi  era akhir zaman.
Akhir sekali di dalam rancangan Al Kuliyyah di tv3 disiarkan secara live tu, Jerry D Gray mengingatkan umat Islam kembali menghayati Al Quran dan hadis Nabi Muhammad s.a.w dan jadilah umat Islam yang kuat dan tidak berpecah belah.

Jika berminat untuk membaca buku tulisan Jerry D Gray The art of Deception ini dapatkan sekarang  Pesta buku Antarabangsa PWTC yang bermula 27 April hingga 6 Mei 2012.

 

Tentang Buku The Art of Deception


Buku ini mengungkap peristiwa 11/9 yang menghancurkan bangunan  WTC di Washington, Amerika.  Ada banyak agenda tersembunyi yang dirancangkan oleh Amerika Syarikat dalam peristiwa tersebut.

Misteri yang menyelubungi peristiwa 9/11 atau 11 September 2001 terjawab sudah. Peristiwa yang menghancurkan bangunan WTC di New York dan Pentagon di Washington Amerika ini secara realitinya sangat jauh berbeza dengan apa yang dikatakan oleh Pemerintah Amerika Syarikat. Ini bukanlah sebuah tindakan pengganas seperti yang mereka katakan. Menurut penulis, kejadian 9/11 adalah sebuah rangkaian kejadian dari sebuah penipuan yang besar.

Di dalam buku ini Jerry D. Gray mengajak pembaca memikirkan sejenak fakta fakta yang belum  dipaparkan secara terbuka dan pembaca boleh membuka mata untuk memahami  apa yang sebenarnya terjadi di sebalik peristiwa 9/11 tersebut. Penulis juga mengatakan bahwa peristiwa ini ada hubungannya dengan organisasi rahsia dan Dajjal.

 

Tentang konspirasi 9/11 dikongsikan tentang pihak Illuminati dan Freemason ada 4 tujuan dengan peristiwa 9/11 ini. Bukan tulisan Jerry D Gray tetapi dari sebuah forum.

1. Mencabar kuasa Allah. Kenapa tarikh 9/11 dipilih? Mereka ‘skip’ nombor 10 sebab nombor 10 ini melambangkan kesempurnaan (bagi mereka). Hanya Allah s.w.t sahaja yang bersifat sempurna. Jadi mereka ‘skip’ bilangan nombor 10 itu kepada nombor/tarikh 9, 11. Maka tiada nombor 10 di situ. Mereka juga terapkan 911 ini dalam kehidupan seharian mereka. Sebagai contoh di Amerika Syarikat, bagi mendapatkan bantuan kecemasan, sila dail 911? Adakah ini satu kebetulan? Bagi memohon pertolongan?

2. Sebagai simbol kemusnahan Kaabah

3. Untuk mempengaruhi politik dunia bagi rancangan terakhir New World Order.

4. Untuk membina “the Darkest Stargates”. (berkaitan dengan kepercayaan sihir golongan Freemason / Illuminati)

Tujuan ke-3 mungkin anda semua sudah tahu. 9/11 ini adalah modal besar untuk Amerika Syarikat menyerang negara-negara Islam dan jadikan Israel sebagai kuasa utama dunia bagi menyambut The False Messiah-Dajal.

Di sini saya terangkan tujuan ke-2. Iaitu sebagai Simbol kemusnahan Kaabah.

Kaabah adalah satu pusat tenaga positif yang paling besar di bumi. Tenaga apa? Ada 3 tenaga yang saling berkaitan antara satu sama lain.
1. Minda/Akal
2. Tubuh/Jasmani.
3. Roh/Batin.

Jika anda kurang faham tentang potensi diri, anda tidak akan faham betapa pentingnya sistem penguasaan itu. Jika dikaji tubuh anda sehingga atom terkecil apa anda akan temui? Atom, elektron, proton. Apa makna semua ni? Ini bermakna diri anda pada asasnya adalah tenaga. Begitu juga bumi dan seluruh alam semesta. Ini bermakna Allah jadikan kita sebagai pemancar tenaga. Dimana kita boleh dipengaruhi oleh tenaga disekeliling dan yang paling penting kita boleh mempengaruhi tenaga disekeliling kita.

Kita boleh keluarkan tenaga positif, mahupun negatif. Kita juga boleh dipengaruhi tenaga positif dan negatif. Bagaimana ini berlaku?

Jika kita hasilkan tenaga positif berfrekuensi tinggi, tenaga tu akan bergabung dengan tenaga luaran positif. Jadi kita akan dikelilingi oleh kuasa positif dan begitulah sebaliknya. Sila lihat siri (The Arrival).

What Goes Around Comes Around
Sebab itulah kita akan berasa sungguh selesa jika dikelilingi tenaga positif alam semulajadi.
Sebaliknya kita akan berasa tidak senang dengan tenaga negatif dan kaku sebuah bandar.

Contohnya, kita akan berasa selesa, tenang jiwa bila kita masuk ke dalam masjid. Ini adalah disebabkan tenaga positif yang dihasilkan. Saya pasti, sesiapa yang pernah menjejakkan kaki di tanah suci Mekah pasti dapat merasai ketenangan yang amat sangat. Kerana kuasa positif yang begitu banyak. Subhanallah. Segalanya adalah dengan kekuasaan Allah s.w.t jua.

Di tengah-tengah WTC ada satu objek. Namanya The Sphere. Petikan ini diambil di wikipedia. Ini bermaksud mereka mereplikan The Sphere sebagai Kaabah dan mereka memusnahkannya semasa kejadian 9/11 itu. Anda boleh baca lebih lanjut di

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sphere

 

sumber : dari http://halaqah.net/v10/index.php?topic=10403.0

 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

12 Responses to “Penulis Buku Jerry D Gray Menulis Tentang Penipuan Dunia & Musuh Umat Islam”

  1. akubiomed says:

    Jahat sungguh mereka yang ingin memesongkan umat islam daripada jalan yang lurus. :-(
    akubiomed recently posted..Juara didalam kehidupan saya

  2. APAN says:

    pendedahan berani drpd saudara kita ni…harap beliau sentiasa dilindungi. geng2 jht pasti akan mencari jalan utk mentauhkan beliau…

    dah pernah tengok the arrivals. mmg best siri tu…
    APAN recently posted..Review The Avengers: Kerjasama 6 Superhero Menyelamatkan Bumi

  3. Ramlah Arifin says:

    Kita memang dah sedia maklum mereka merancang kemusnahan umat Islam. Tapi yang sedihnya kita sendiri tolong mereka dalam kemusnahan itu. Yang paling ketara berlaku hari2 di dalam rumah kita sendiri. Agenda siapakah rancangan2 realiti TV yang ditayang dan ditonton oleh masyarakat Islam ?

  4. TJ says:

    mohon share ye… moga2 dapat dimanfaatkan… jazakallah…

  5. shahrina says:

    macam mana nk dptkan buku ni?terbitan apa?xtahu pun pasal buku dan Jerry D Gray sebelum ni.dpt tahu dr kakak ipar.rasa tertarik utk beli buku ni.sesiapa yg tahu mcm mana nk beli?masa pesta buku hr 2 xtau pun ada buku ni.

  6. JKK says:

    Musuh dalam selimut bukan hanya terdiri dari orang orang politik sahaja,jaringan geng-geng jahat ini sudah pun menyelinap masuk ke “broadcasting” & “media”.
    Dan tanpa kita sedar mereka gunakan seni dan budaya sebagai platfom untuk “membiasakan” umat melayu Islam untuk terima rancangan2 tv dan paparan2 teater yg menjolok mata.

    Apabila dah terbiasa halal/haram dah tidak mustahak lagi. Inilah zaman yang Nabi SAW selalu ingatkan yg pasti berlaku. Pendekan cerita…berjaya atau tidak agenda jahat ini banyak terpulang kepada “orang2 kita” sendiri yg bersengkongkol dgn cara terbuka atau belakang tabir. Kalau kita buka mata kita pasti kita kenali mereka satu persatu.

  7. Shira says:

    Moga saudara Jerry D Gray dilindungi Allah swt….

  8. Muhammad Fadzli says:

    Salam, saya memerlukan maklumat yang penting tentang buku nie, berapa versi yang dikeluarkan sebab saya hanya dapat informasi bahawa ianya diterbit dalam bahasa indonesia di indonesia dan bahasa melayu di malaysia. Ada tak terbitan dalam bahasa inggeris. Please, sape2 yang bleh tolong. Informasi ini sgt penting untuk saya. Terima kasih.

  9. Ummu Aisyah says:

    Assalam..
    Alhamdulillah baru beli buku “The Art of Deception” lunch hr tadi.
    Sy beli di pustaka mukmin jalan TAR. Buku ni terbitan dan terjemahan
    oleh PTS ISLAMIKA sdn bhd 2012. Baru bc skit..buku yg sgt bagus dan
    amat2 digalakkn utk setiap org yg mengaku beriman kpd Allah n Rasulnya
    utk membeli n membaca buku ini..supaya umat islam sedar perancangn jahat zionist
    Laknatullah ini menghancurkn umat Muhammad.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold