Mawi Pun Seronok Dapat Durian Runtuh RM15,000

Dekat dekat nak pilihanraya ni kan makin terasa jugaklah bau durian yang macam duk dekat dengan hidung :) Banyak orang dah dapat durian runtuh kan, siapa lagi kalau tak bukan peneroka Felda yang mendapat insentif dari kerajaan. Memang insentif ini di luar jangkaan. Sungguh bermurah hati kerajaan kita ye. Moga moga dimurahkan rezeki ke atas Malaysia yang aman makmur ini.

Semalam PM membuat pengumuman pemberian insentif 3 fasa kepada peneroka Felda,

Fasa pertama kepada ketua keluarga yg berjumlah RM5,000

Fasa kedua,  untuk isteri peneroka sebanyak RM 5,000 dan

fasa ketiga untuk generasi kedua Felda sebanyak RM5,000 juga.

 

Mawi yang juga anak kepada peneroka Felda seronok dan bersyukur dengan pemberian oleh kerajaan ini,

“Alhamdullilah, rasa bersyukur dan tak sangka. Dan saya berharap warga felda dapat memanfaatkan dengan sebaiknya intensif yang akan diterima nanti”,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Mawi Pun Seronok Dapat Durian Runtuh RM15,000”

  1. akubiomed says:

    Tersenyum lebar Mawi dapat duit terpijak. :-)
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday – # Bulan penuh

  2. APAN says:

    bila orang nak bagi duit, boleh kata semua pun sepakat…tpi itu bukan duit kerajaan semata-mata. duit peneroka2 tu gak tah2. tempias kena gak kat aku, sebab aku pun mcm mawi, anak peneroka. haha…
    APAN recently posted..Solat Berjemaah Dalam Air

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold