Lady Gaga Tinggal di Hotel Sebab Tak Ada Rumah

Lady Gaga penyanyi yang terkenal dengan gaya pelik pelik, pakaian dan kostum yang lain dari orang ni sebenarnya memang tak ada rumah, Lady Gaga mengaku dia hanya tinggal di hotel sebab tak pernah beli rumah sendiri. Kat Malaysia pemuzik terkenal Datuk Ramli MS pun tinggal di hotel, lama pulak tu, 10 tahun. Duit ada tetapi diorang ni tak nak beli rumah ye. Pelik kan.

Mungkin sebab gaya hidup mereka ni yang membuatkan mereka tak nak beli rumah, macam Lady Gaga dia artis yang terkenal dan mesti selalu pergi ke luar negara dan bergerak sana sini , kalau dia beli rumah pun, dia akan habiskan masa dia di hotel saja..mungkin sebab tu dia tak nak beli rumah, nanti pembantu rumah atau bibik dia je yang syok beristirehat dalam rumah agam dia..heheh!!

Kalau Lady Gaga nak beli 10 buah rumah agam mewah pun memang tak jadi masalah pun kan.

Kenapa Lady Gaga tak nak beli rumah?

 

komen yang kelakar : mungkin Lady Gaga dah ambikĀ  rumah jadi kostum dia

Gambar Lady Gaga berpakaian biasa ketika balik hotel keran tak mahu dikenali

 

 

Lady Gaga sempat posing dan main bertwitter di bilik mandi hotel :)

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Lady Gaga Tinggal di Hotel Sebab Tak Ada Rumah”

  1. APAN says:

    pelik….dah la pesen pelik, cara hidup pun pelik. haha…yg ramli ms tu pun x penah tau dia dok hotel…
    APAN recently posted..Kematian Mengejut Pemain Livorno, Piermario Morosini (Gambar & Video)

  2. akubiomed says:

    Mungkin suka berjiran dan lebih suka bersendirian.
    akubiomed recently posted..DiGi Best Prepaid memang best

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold