Komen Erma Fatima dan Aziz M Osman Bila Artis Luar Menang ABPBH

Erma Fatima dan Aziz M Osman antara pengarah filem di Malaysia yang sudah dikenali hasil kerja kerja mereka, filem mereka. Erma Fatima juga nama yang disebut oleh Aaron iaitu orang yang bertanggungjawab membawa dia dalam industri seni tanahair yang bukan negara dia, sebab dia warganegara Singapura. Apa kata pengarah yang dianggap sebagai guru oleh Aaron Aziz ni…apabila ada pihak yang mempertikaikan kemenangan Aaron Aziz di ABPBH pada Ahad lalu.

 

Erma Fatima komen di twitternya kemenangan Aaron Aziz

komen pengarah terkenal Aziz M Osman pula selaku pengarah filem, adakah dia rasa terancam dengan kemasukan artis luar?

 

 

Kedua dua mereka tidak merasa terancam atau rasa orang luar akan sapu habis peluang dalam industri seni di Malaysia..malah merasa ini satu persaingan yang sihat.

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Komen Erma Fatima dan Aziz M Osman Bila Artis Luar Menang ABPBH”

  1. chii says:

    mereka2 yg lebih arif pun sokong..eheheh
    chii recently posted..Mengkritik

  2. memang tabiat orang melayu camtue.. asal kalah jer nak salah orang lain..
    samanosuke_04 recently posted..Teknik Beli CD Game Ps3 Dengan Murah Kat Ebay!!!

  3. yas says:

    Betul tu…bakat tu lg penting dr segala2nya…
    yas recently posted..Akibat Menyahut Cabaran Yang Bodoh…

  4. akubiomed says:

    Tu dia orang lama lebih awal makan garam dalam dunia seni sudah bersuara. Terbaik. :-)
    akubiomed recently posted..Skodeng blog Bardboo yang nun di Perancis

  5. APAN says:

    naik jugak nama lmfao tuh.haha…
    APAN recently posted..Kanzi – Tukang Masak Penuh Bulu

  6. ju7 says:

    orang otai ni memang dah banyak pengalaman berbanding orang baru naik darah muda gila kuasa lah pulak tu lagi la menjahanamkan industri.

    Kalau kita vote artis luar tu maknanya kita tak patriotik ke, zed zaidi tu patriotik sangat ke.
    Peminat dan bijak menilai pelakon yang berkebolehan dan pelakon yang mana kurang baik.

    kategori bintang paling popular dan jatuh kat Aaron Aziz kerana peminat tiada paksaan pun.

    Bukan peminat nak menghina artis tempatan, memang patriotik dah bertukar fanatik lah kalau minat artis pun dikatakan menghina dan mengancam tanahair. Siapa yang fanatik sekarang.

    kalau takut dengan artis luar jangan berlakon lagi, Zed zaidi..jadilah wakil rakyat.

  7. Miziey says:

    “Kite pandang jelah bakat dia bukan IC dia”

    “lebih sopan pilih aaron dari lmfao… :)”

    Hahah. Respon yang terbaekk.
    :D
    Miziey recently posted..Butthurt ker bro?

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold