Gambar Zarina Anjoulie Lavocah Dicium Lelaki Pulak

Artis hot dengan gosip dan kontroversi, Zarina Anjoulie,25  ni ada cerita lain pulak lepas dia bergaduh dengan Lufya bintang AF 6 tu, kali ni orang jumpa gambar Zarina Anjoulie ni dicium oleh lelaki yang tak dikenali di twitternya. Mungkin gambar tu dimuatnaik sendiri oleh Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul ( nama penuh dia).

Pasal isu dia dicium lelaki..

Zarina ada tulis dalam twitter dia..kenapa nak kecoh kecoh..cium dengan abang sendiri pun nak kecoh..lebih kurang gitu..

Apparently now huggin n kissing ur own brothers is also n issue can be controversial.

Jadi mungkin gambar lelaki yang mencium Zarina tu, abang atau adik lelaki dia lah kot..tak baik buruk sangka kan..hahaha!! adik beradik dia ramai jugak, ada 8 semua.

penjelasan Zarina di media:

“Saya bukanlah bodoh untuk menunjuk-nunjuk foto saya bermesra dengan teman lelaki. Sebolehnya saya merahsiakan dan menyembunyikan foto terbabit bagi menjaga imej sebagai artis dan saya masih boleh berfikir perkara baik atau buruk.

“Saya ada lapan adik-beradik tiri, lima lelaki dan tiga perempuan. Kami memang rapat antara satu sama lain. Gambar yang diambil pada tahun lalu itu bagi saya tidak ada masalah kerana ia hubungan sesama adik-beradik,”

“Sebagai artis, berperwatakan baik sangat pun, orang tetap melemparkan dakwaan berunsur negatif. Kontroversi sinonim dengan individu bergelar artis.

“Saya juga pernah difitnah kononnya dibela individu bergelar VIP Mat Saleh hanya disebabkan mereka nampak saya bermesra di kedai mamak pada lewat malam.

“Padahal itu bapa saya dan kami selalu keluar minum di kedai mamak jam 12 malam,”

“Saya tidak mahu peminat mengenali saya dengan kontroversi kerana apa yang dilakukan hanya saya yang tahu.

“Kenapa tidak dari dulu lagi gambar ini disiarkan padahal ia diambil tahun lalu.

 

ni gambar di cium jugak

 

Di twitter sekarang tengah bergaduh pulak dengan orang yang menyindir dia, sakan betul la tiwtter dia..haha!! panasss panass..Zarina membidas mulut orang yang menyindir dan memaki dia, kalau pakai tudung mulut tak jaga buat apa gitu la bidas Zarina..nak baca ayat pedas dia…

bawah ni

 

 

Biodata Zarina Anjoulie Lavocah

NAMA PENUH: Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul
KETURUNAN: Melayu, Iran dan Scottish
TARIKH LAHIR: 9 September 1987
ASAL: Kuala Lumpur
KERJAYA: Pelakon dan model
AKADEMIK: Diploma Broadcasting & A Levels Law and Business
STATUS: Bujang
KELUARGA: Anak kelima dari lapan beradik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Gambar Zarina Anjoulie Lavocah Dicium Lelaki Pulak”

  1. APAN says:

    hrmmm…dia ngan dunia dia. gini la dia nak kekalkan populariti dia kan :)
    APAN recently posted..Rabu Yang Bisu #40 – Pegawai PTPTN

  2. Rizz says:

    erk..controversi lagi ke…atau… entahlah.. cannot comment banyak ..
    Rizz recently posted..Aisya and Yasmin….

  3. kopipanas says:

    tak habis habis la si pompuan nih..bikin panas jer
    kopipanas recently posted..Gambar Video Seks Ahli Parlimen Indonesia Tersebar – 2 ahli parlimen diperas ugut

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold