Gambar 20 Peserta ON AIR

Rancangan realiti tv On Air akan disiarkan secara langsung di Astro Ria (104) dan bakal memperlihatkan 20 perserta terdiri dari 10 peserta lelaki dan 10 orang wanita. Ujibakat dan tugasan pemilihan sudah kita lihat di Astro. 20 Peserta berbakat ini sudah dipilih dari beratus-ratus yang hadir mencuba nasib menjadi pengacara.

Selain berperwatakan menarik dan kacak, jelita, mereka ni memang petah dan bijak bercakap, kalau tak..tak kan Pak nil nak pilih kan..

Guru dan tenaga pengajar di ON AIR

Pelakon Zahiril Adzim telah ditugaskan untuk menjadi guru lakon melatih para peserta, semua mereka akan dikuarantinkan (ala ala akademi fantasia jugak) ada kelas yang khas disediakan buat mereka bagi menghadapi tugasan mencabar sebagai pengacara kelak.

Cikgu vokal pula ialah cikgu Shafi Shariff. Pengacara terkenal Normala Samsudin, Dang Suria serta Suhaimi Sulaiman antara individu yang terlibat dengan On Air.

Penyingkiran Peserta

Selain itu, setiap minggu ada juri undangan yang akan hadir menilai para peserta. Penyingkiran peserta akan dibuat oleh Aznil Hj Nawawi sendiri, Normala Samsudin dan juri undangan.

Diari ON AIR

On Air mengekalkan Karl Shafek sebagai hos untuk program Diari On Air pada setiap Rabu hingga Sabtu pukul 10 malam bermula 23 Mei.

Manakala Studio On Air bersiaran pada setiap Ahad pukul 10 malam bermula 27 Mei.

 

Ini gambar 20 peserta ON AIR , rancangan ini akan disiarkan pada 23 Mei.

Anas Farhan (21),

 

Azfar (24), dia digelar parasit di kalangan peserta lain, mungkin diorang tak suka cara dia :)

 

Che Kamarul (29),  dia ni sangat aktif, bila bercakap , tubuh, tangan dan leher dia bergerak gerak

Hafizudin (23),

Hafizul (26), dia ni kena ngorat dengan Rozita Che Wan hehehe…muka ada iras Danny X factor atau Aidi Marcelo

 

 

Hakim (27),

Hassanal (27),  tak perasan pula di ni…

 

 

Hefny (25), muka dia macam pelakon anak wayang tu…

 

 

Hilal (24) dan

Norhafis (27). dia ni selalu dapat pujian dari juri dan markah tinggi..

 

Gambar Peserta wanita On Air (sini)

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold