Aaron Aziz Tunjuk Kad Pengenalannya Yang Sebenar

Selepas heboh dengan gambar kad pengenalan pelakon Aaron Aziz dengan memaparkan nama sebenar Aaron Aziz kononnya nama Mat Haron, ada yang melabelkan Aaron Aziz sebagai menipu peminat dengan nama glemer Aaron Aziz.

Apalah kecoh sangat nama dia apa pun, ada juga yang menuduh Aaron Aziz dah menipu peminat dengan nama dia yang palsu. Kalau betul nama dia macam tu, bakat lakonan dia ok orang suka, orang tak akan peduli langsung nama asal dia apa. Ramai artis menggunakan nama komersil, salah ke? Buat apa nama sedap dan rasa macam modenlah sangat tetapi perangai tak elok tak guna juga.

Hari ini Aaron Aziz tampil memberikan penjelasan dan bukti siap dengan gambar kad pengenalan dia lagi untuk peminat tengok, nama sebenar dia.  Aaron Aziz tau ramai peminat dia dah salah sangka pasal nama Mat Haron tu yang sebenarnya saja direka oleh pihak tertentu.

Membuat lawak dan bahan ketawa nama orang tak baik lah. Apa salah kalau nama Mat Haron pun..nanti orang yang nama Haron akan kecik hati kat luar sana.

Gambar kad pengenalan Aaron Aziz sebenar

Kacaknya :)  ok sekarang dah tau kan nama dia Aaron Mustapha Bin Aziz, bukannya Mat Haron

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Responses to “Aaron Aziz Tunjuk Kad Pengenalannya Yang Sebenar”

  1. mamaloveyou says:

    kalau dah tersohor dan menjadi pojaan rame tu kan…
    semua benda masyarakat nak tahu kan….
    luar dalam lahhhhhhh
    mamaloveyou recently posted..a.r.i.q. z.a.k.u.a.n.

  2. Juan says:

    ada ada ja hal skrg nih, hehe
    Juan recently posted..Sebulan Sebuah Buku – Palestin Tak Pernah Gentar

  3. yas says:

    Elok juga dia buat penjelasan begitu….kang ader lak yg percaya dgn berita palsu tu …..he3x!!!
    yas recently posted..SENARAI CALON ANUGERAH CALON BINTANG POPULAR 2011

  4. akhiyy says:

    hahaha..macam2 gosip..
    akhiyy recently posted..Blog Kene Hack!!

  5. akubiomed says:

    Sampai terpaksa tunjuk kad pengenalan untuk membuktikan nama sebenar.
    akubiomed recently posted..Menuntut ilmu kisah 2 insan nasib berbeza

  6. nurmisnan says:

    kes mcm ni pun ada…
    nurmisnan recently posted..Buah passion, markisa atau susu pembunuh kanser

  7. hafizmd says:

    macam2lah….sampai namapun ada yg nak main2kan dia…

    tp mungkin ada jugak untungnya, terus menang malam tadi…hehe
    hafizmd recently posted..Belanja kahwin. Kenapa sampai membazir?

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold