Gambar Kekasih Siti Saleha

Siti Saleha pelakon jelita yang popular dengan drama Nora Elena sudah ada kekasih ke? Nampak gambar Siti Saleha dan seorang pemuda berwajah hensem dan mcm kacukan juga tu sangat intim. Siapakah agaknya pemuda yang kacak bergambar mesra dengan Siti Saleha ni ye..memang macam pasangan kekasih je..

Gambar Siti Saleha dengan kekasih?

 Biodata Siti Saleha

credit gambar dari ohbulan.com

Dah lama rupanya gambar ni sejak tahun lepas..saya pun baru nampak..hehe tapi takpe la.. sapa dah tengok tu tak payah la tengok hehe

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Gambar Kekasih Siti Saleha”

  1. hehe, tak penah tengok nora elena, tgk adam maya jer.. tapi bleh tahan gak siti saleha nie :D
    samanosuke_04 recently posted..SPM, Titik Perubahan Hidup??!

  2. akubiomed says:

    Saya rasa macam pernah lihat kekasih Saleha ini.
    akubiomed recently posted..Pelancaran Kawasaki GT World dan Pusat GIVI

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold