Apek KFCM Jadi Model Minyak Wangi SimplySiti

Apek atau Khairul Fahmi Che Mat akan menjadi model bagi iklan minyak wangi terbaru keluaran SimplySiti, kepunyaan Dato Siti Nurhaliza. Tahun lepas kita lihat Apek pernah menghiasi muka depan majalah GLAM dengan seorang model, memang ada gaya dan berbakat la Apek ni jadi model kan..dari penjaga gol menjadi selebriti dan kini model lah pulak. Baru baru ini Siti Nurhaliza ada bertemu dengan Apek untuk berbincang mengenai iklan minyak wangi tersebut dan diupdate mengenai hal itu di twitter masing masing. Ramai telah meneka Apek akan terpilih menjadi model atau duta produk minyak wangi Siti tu. :)

Produk Minyak wangi SimplySiti

Minyak wangi Eau de Parfum Simplysiti dihasilkan dalam tiga harumanĀ  yang berbeza iaitu Pure, Memoir dan Precious.

Pure berbau segar dan botol bewarna hijau adalah yang terbaru. Manakala Memoir berbau manis dan seksi. Sementara itu Precoius pula berbau agak keras. Kesemua produk minyak wangi ini mempunyai karektor masing masing. Wangian ketiga-tiga produk ini berasaskan dari bau bunga-bungaan dari Perancis.

Ramai telah mendapatkan minyak wangi SimplySiti kerana sudah pun berada di pasaran dan pelancarannya akan dibuat pada April ini.

Harga minyak wangi Simplysiti

Pelanggan yang mahukan kelainan boleh mendapatkan Eau de Parfum SimplySiti pada harga RM69.90 untuk 50ml.

Hari tu tengok minyak wangi simplysiti ni dah berada di Watson :) kalau jadi ahli watson RM64.90 kalau tak salah.

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Apek KFCM Jadi Model Minyak Wangi SimplySiti”

  1. faizfakhirin says:

    Jange ado wartawan murahan wat crito ngn siti sudoh…hahaha
    faizfakhirin recently posted..#Breakfast Pemakan yang anda Mesti Pilih

  2. titan says:

    hoho..aku tak pakai minyak wangi..
    titan recently posted..Disebalik kekacakan WootMedia..

  3. Juan says:

    tahniah buat beliau
    Juan recently posted..Resepi Ayam Masak Merah

  4. APAN says:

    kira laki boleh pakai gak la produk siti ni ye…ingat utk orang pompuan je :)
    APAN recently posted..Rabu Yang Bisu #37 – Tarik Ansur

  5. suri says:

    harum smpi sini aduh..duh,,duh…

  6. akubiomed says:

    Dijadikan duta atau ada minyak wangi untuk lelaki bakal dihasilkan?
    akubiomed recently posted..Lelaki kacak akan mengalah dahulu sebelum berjaya

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold