Tasha Shila Pengsan Dalam Keranda Kerana Panggilan Arwah

Tasha Shila menjalani pengambaran drama Panggilan Arwah untuk Astro, dalam salah satu babak dalam tu, Tasha Shila kena berlakon jadi orang yang dah mati dan dimasukkan dalam keranda dan ada babak akan dikebumikan. Dalam babak tu Tasha Shila dikehendaki oleh pengarah untuk membayangkan yang dia ni sedang dikelilingi oleh iblis dan akan dibawa masuk ke neraka.

Tasha Shila rupanya didapati pengsan di dalam keranda tu selama 3 jam, para krew pengambaran yang ada di situ memberitahu artis berusia 25 tahun tu yang dia memang tak sedarkan diri selama 3 jam.

Tasha Shila menganggap dia mungkin tertekan dan penat kerana menjalani pengambaran pada hari tu. Dia teruskan jugak pengambaran walaupun dah sedar dari pengsan.

Pelakon Bunga April ni baru2 ni mencetuskan kontroversi apabila dikatakan menari ghairah di sebuah kelab kerana meraikan harijadinya. Ada jugak pihak mendakwa dia seorang lesbian.

Tasha Shila Jawab Isu Menari Ghairah

Tasha Shila menerima segala gosip sebagai asam garam dalam dunia artis dan ibunya banyak membantu memberi sokongan moral. Dia dicalonkan dalam kategori Artis Baru Popular ABP 2012 yang akan diadakan pada 8 Mac 2012.

sumber: dailychili.com

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Agaknya Tasha Shila kena duk dalam kain kapan takleh nak bernafas kot sebab tu dia pengsan, nasib baik tak histeria terus :)
Kalau tak memang jadi real lah babak dalam tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

12 Responses to “Tasha Shila Pengsan Dalam Keranda Kerana Panggilan Arwah”

  1. faizfakhirin says:

    semangat betul artis nih…haishhh…dia pengsan, bleh masuk paper..naik nama..hehe..
    faizfakhirin recently posted..Anonymous : #OPMusic [ Hacking Media Industry ]

  2. gimik sebab nak suruh tengok citer ni kot ni
    sabree hussin recently posted..Blogging Untuk Belajar Dan Mengajar…

  3. kakyong says:

    suspend eh kalo kena berlakon masuk dlm keranda..
    kakyong recently posted..Cabaran 4 hari – bantu saya untuk menang

  4. sw33tdarling says:

    errr kalau i pun tak sanggup nak masuk dalam keranda…
    sw33tdarling recently posted..Dendam Terlerai

  5. Amirez says:

    terlebih menghayati agaknya ni hehe
    Amirez recently posted..Tips Persediaan Alam Perkahwinan – Grafik

  6. Ummi Hanie says:

    sy dpt tgk drama ni masa balik rumah mertua…kami kan xde astro…

    best jugak drama tu.seram pun iye (azab kubur)
    Ummi Hanie recently posted..Wardina: Saya lebih cantik dari J.Lo

  7. akubiomed says:

    Mungkin hidrasi dan kekurangan oksigen ketika berada didalam keranda.

  8. apaajanews says:

    susah nak cakap…
    apaajanews recently posted..JUARA PANCING IKAN

  9. Norizwan says:

    banyak pengajaran tentang citer ni…memang ada risiko untuk melakonkan satu watak ini…
    Norizwan recently posted..Lelaki terkecil didunia telah diiktirafkan

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold