Shila Amzah Dikatakan Angau Bercinta dan Surat Terbuka Dari Peminat

Shila Amzah memang sekarang tengah hangat bercinta dengan Sharnaaz Ahmad, baru baru ini ada surat terbuka buat Shila Amzah dari seorang peminatnya yang menulis dan membuat teguran kepada Shila Amzah yang sekarang dilihat semakin tak segan silu berpeluk sakan dan berpegang pegang dengan buah hatinya Sharnaaz Ahmad.

Dalam telemovie baru ni Shila Amzah dan Sharnaaz ada berlakon sama sama, dan ending last tu Shila Amzah ada mencium dahi Sharnaaz..huhu..sapa tengok drama Patah Seribu tu..itu percubaan Shila untuk menjadi pelakon?

Berbalik kepada surat terbuka tu..peminat tu melihat Shila Amzah akhir akhir ni bergambar dan berpeluk sakan dengan Sharnaaz, sebab dulu Shila tak da pun beraksi macam tu. Peminat yang prihatin tu menegur yang Shila tidak manis beraksi begitu sedangkan dia dan Sharnaaz tidak ada apa hubungan yang sah.

Saya setuju lah teguran peminat tu, memang rasa peminat tu ikhlas menegur sebab tak ada la dia nak memalukan Shila amzah pun..

Tapi jawapan Shila Amzah pulak ni macam lain sikit..mula mula dia kata dia terima teguran lepas tu dia kata keluarga dia terasa dan malu apabila membaca surat terbuka yang dihantar ke blog hiburan terkenal tu..aik?? Itu kenyataan Shila Amzah dalam rancangan Galaksi tv9 baru baru ini..

Keluarga terguris dengan surat terbuka

Apa yang nak dimalukan pulak dengan surat terbuka tu..patutnya bapa dan ibu Shila Amzah tak terguris hati lah bila ada orang menegur..diorang kena terguris dan rasa risau tengok Shila Amzah yang sedang mabuk kepayang atau tengah angau dengan jejaka hensem Sharnaaz tu..ye tak??

Shila kata dia keluar dating dengan ibu beliau..lain macam gambar peluk peluk dengan Sharnaaz ..tak akan la ibu sendiri duk depan boleh tengok anak peluk camtu..mana mungkin ibu boleh stay 24 jam dengan anak huhu…

 

Surat terbuka dari peminat buat Shila Amzah

Tujuan tulis surat ne bukan nak memalukan sesiapa. CUMA teguran menegur artis kesayangan sy iaitu SHEILA HAMZAH..ala anak N.D LALALAL tu..

Saya memang minat dia..Dia cantik..sopan santun..tak sombong dan yang best sekali dia SANGAT BERBAKAT..Sejak akhir-akhir ini saya makin lama makin tak suka sebab semenjak dia bercinta dengan pelakon tu ( penama ek?? i lupe ).Nak kata sy jeles idok ler..Tapi kebanyakan gambar mereka BERPEGANG2 gitu..

Kita paham orang tengah bahagia kan tapi jangan lupa KITA orang islam dan melayu.Ada adat dan agama yg perlu kita hormati.Kalau nara perasan kan asal bergambar je nak pegang2?? nape nak show off?? Yuna pun bercinta.. tapi belom penah tgk QI pelok-pelok si yuna.

Memang la famly dia sporting tapi ape perasaan mak dia if tengok si pelakon tu asek dok pelok pinggang si sheila ne.. Mesti malu kan?? yela anak dara dok berpelok ngan jantan..Bukan apa abang nara dia bebakat tapi if tak reti jaga nama baik susah gak.. SO nasihat sy please la awak baru bercinta jangan la cemar imej baik awak tu dengan adengan2 laga-laga pipi or pelok-pelok2 pinggang dengan kekasih hati awak tu.. Cer cite cam ner tu???!!

Jadikan la Dato siti nurhaliza tak da pun gambar-gambar yg boleh mendatangkan fitnah.. Beringat la kita sesama islam harus dan wajib mengingati antara satu sama lain..

sumber: beatifulnara

Gambar Shila Amzah peluk sakan dengan Sharnaaz

 manjannya Shila ahahaha!!

Mengenai drama Patah Seribu yang baru baru ni keudara tu, nampak macam kurang menyengat..saya tak suka beberapa part yang agak melampau..

lebih baik Shila Amzah menyanyi aje, sebab lakonan budak kecik comel memegang watak Bobok dalam cerekarama PELARIAN di tv3 malam tadi lebih baik dari Shila Amzah yang tak ada feel pun hehehe…jangan mare..

hanya nampak keangauan Shila dengan Sharnaaz aje dalam tu.

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

23 Responses to “Shila Amzah Dikatakan Angau Bercinta dan Surat Terbuka Dari Peminat”

  1. ami says:

    nampak sangat Shila ni kemaruk kat sharnaaz peluk la pegang pipi la

    macam le ko sorang ada balak.

    geli aku nengoknye

    kesian mak bapak ko tengok gambar anak peluk peluk
    cium lagi uwekk!!
    muntah ijau la

    udah udah le tu shila amzah oiiiii

  2. kkkkk says:

    shila amzah ni cam pompuan gersang

    x hipokrit konon
    habih nak tunjuk cium cium molot ke kat orang

    budusnye pompuan!!

  3. lalala says:

    Minah mmg gedik terlebih…aku bukan la x suke sgt kat si shiela ni,
    tp aku mmg x bekenan langsung ngan perangai dia ni..kadang2 buat org meluat nk tgk
    terlebih-lebih gedik

  4. nabila says:

    wen kan senang…pegang je la mana nak pegang pun hahahaha

  5. shilot says:

    orang dah tegur tu tandanya dia prihatin
    apa salahnya dia nak tegur

    jangan sampai berbulu mata orang nanti

    org bercinta memang semua tak peduli dah ckp org

  6. kikilala says:

    ala pegang tangan je pun

    kat luar tu ramai lagi pegang dan sampai bunting pun ada apa kecoh2

  7. deena80 says:

    shila pedulikan orang, diorang tu memang jeles
    sudah le tu jangan jaga tepi kain orang sangat cerminkan diri tu sendri

    • shilot says:

      aku rasa baik kau cakap jangan pedulikan hukum hakam tuhan…baik teruskan aje dosa dosa kau berpeluk dgn jantan

      menghalalkan yg haram baguslaaa otak letak kat lutut apa

  8. Lisa says:

    Masa bercinta..peluk..cium dahi..semua kearah zina…
    Kalau “ter”clash….haaa..macam dah habis manis sepah dibuang…
    Kalau mak ayah tak tegur….dah jadi kewajipan org Islam sedara seagama laa yg tegur…….tapi malu gak org lain tegur anak kita….sbb nanti cam nampak kita sebagai ibu bapa tak ni jahil agama.

  9. kopipanas says:

    bercinta tak salah tapi jaga lah kelakuan tu
    kopipanas recently posted..VIDEO Johan Raja Lawak Diserang Isterinya di Radio ERA LIVE

  10. MEKAR says:

    Sproting sungguh mak ayah dia kan?….
    Patah 1000 ni pun sya tengok lompat2 je. tak tau apa kesudahan
    MEKAR recently posted..Muffin Kiwi Segar ….

  11. titan says:

    kahwin aje cepat-cepat..
    titan recently posted..Komisen ke 14 dari Innity

  12. rm says:

    .. adanya teguran adalah supaya kita boleh berfikir..sentiasa beringat… positive thinking…

  13. Norizwan says:

    cantik, sopan tapi…berpeluk sana, berpegang…elok kahwin cepat…senang…jauh dari fitnah

  14. Ayam atau daging? says:

    Tepuk sebelah tangan takkan berbunyi… Lelaki camni ke nak husband? Lelaki la patut bimbing dan menjaga kesucian seorang gadis supaya tak timbul fitnah.. Nampak sangat shaanaz ni tak perihatin pon..asal dapat je kan.. Kesian jugak lah kat shila tp jadikan pengajaran..lepas ni jadi lebih baik lagi.. Baru org pandang tinggi

  15. bt0l 2 jgn halalkn bnde yg haram plak!! shila p0n tlog la jge imej 2 baik2 sket jgn mnambah kn benci aq 0r 0rg len yg BENCI KAU k!! HUKUM ALLAH masih ade beb!! mmg 0rg kt luar sne ad wat tpy bkn kah artis e2 pt0t mnunjuk kn c0nt0h yg baik kpde 0rg luar??
    fikir2 kn la ye.. :) btw sme2 d0a shiela cpt sdar dri angau 2,,

  16. chii says:

    peminat tego sebab prihatin dan syg..tp kalau shila sendiri x boleh nak terima..susah la
    chii recently posted..Banjir

  17. caron says:

    pebende la hai, memang betol kita bolah tegur, tapi tak payah lah sampai nak kutuk-kutuk dia macam tu, kau sape? baik sangat ke kau?
    kalau kita cakap sesuatu yang akan menyebabkan orang tak suka dikira mengutuk jugak. Lainlah kalau kau jumpa dia depan-depan tegur. dah habis cerita. tak payah nak tunjuk bagus sangat konon geli-geli lah, uwek lah. Tak payah, kalau dia terbaca benda ni kecik hati dia. Kita semua pernah masuk kelas agama kan? Ada belajar adab-adab tegur orang. So, nak comment tu ayat tu elok-elok la sikit.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold