Sharizal Jaszle Tak Putus Asa Pujuk Miera Liyana

Orang kata usaha tangga kejayaan, kalau tak usaha mana nak dapat apa yang dicita-citakan..hehe..!! Begitu kuat benar cinta Sharizal Jaszle kepada Miera Liyana, hinggakan dia masih lagi berusaha keras memujuk bekas buah hati yang dah tak mengaku Shahrizal kekasihnya. Kesian lah pulak kat hero drama Asmara ni, bagai melukut di tepi gantang eh silap..hidung tak mancung pipi tersorong sorong. Hidung Sharizal mancung gak kot  :)  Orang dah tak nak buat apa lagi..hehe!! cari je la yang lain.


Hubungan cinta mereka putus baru baru ni apabila Miera Liyana mendapati Shahrizal keluar dengan seorang pelajar perubatan yang juga anak kepada kawan baik ibu Sharizal. Apabila sudah kantoi , Miera Liyana tawar hati dan tak mahu lagi teruskan hubungan cinta dengan Shahrizal.


Apa agaknya keistimewaan Miera Liyana ni agaknya ye sampai Sharizal tak putus asa memujuk dan memujuk Miera?..shahrizal telah berkongsi satu artikel dalam ruangan akhbar bertajuk


“Hidupkan nilai kasih sayang, kikis buruk sangka“  di laman twitternya dan ditujukan kepada Miera Liyana. Mengharapkan Miera Liyana buka lah akhbar pada hari khamis baca lah di ruangan agama tu..( tu pun kalau nak)





Dalam video temubual media hiburan dengan Miera Liyana ni..

sudah terang-terang Miera Liyana kata dah putus hubungan dengan Shahrizal Jaszle, mereka sekarang hanya kawan saja tak lebih dari tu, tapi kemungkinan Miera jugak berserah kepada takdir kalau ada jodoh dengan Sharizal dia terima juga la..


Macam cinta monyet pulak diorang ni..alahaiii macam macam.




Lagi Gambar impian Pra Perkahwinan Shahrizal Jaszle dan Miera Liyana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Sharizal Jaszle Tak Putus Asa Pujuk Miera Liyana”

  1. nizamghazi says:

    Dorang ni couple rupanya.
    Dunia artis yang penuh dengan cerita2 best ;)
    nizamghazi recently posted..Angel Dreams : Cita-Cita Yang Pasti

  2. wahhhh kongsi artikel dr ruangan agama tu..hehehe satu permulaan yg baik..diharap pasni shah jazle ni byk baca ruangan agama ni lg hehehehe
    Kumbang Jingga recently posted..Ajoi dan makcik

  3. topiJerami90 says:

    wahh..
    sebenarnya sama2 padan la dua orang nie..
    sama2 ensem dan cantik…
    shahrizal nie bagus la..
    nampak macam boleh membimbing perempuan..
    beruntung kalau miera kalau jadi isterinya
    topiJerami90 recently posted..Bedah Muka Kepada Muka Anjing

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold