Gambar Mesra Shila Amzah dan Sharnaaz

Bukan rahsia lagi hubungan cinta antara Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad, gambar gambar menunjukkan kemesraan mereka berdua jelas  nampak mereka ni sedang dilamun cinta gitu. Macam ala ala gambar orang bertunang lagi. Bapa kepada Shila Amzah, ND Lala pun tidak menghalang anaknya dari bercinta.

Sharnaaz baru baru ada bercerita yang dia dan Shila Amzah pergi dating dengan membawa ibu Shila sekali..oh ye ke camtu..kiranya ada body guard jugak le. Kalau berdua-duaan keap sangat tanpa teman lain nanti ada pihak ketiga pulak kat tegah2 tu :)

Memang lah saat bercinta sangat manis dan bahagia, sampai kadang-kadang terlupa, semuanya baik dan elok je di mata kan..

Gambar mesra Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad

 

gambar dari ohbulan.com

 

Komen Nd lala mengenai hubungan cinta anaknya dengan Sharnaaz

“Orang boleh berkata apa sahaja tetapi sebagai bapa saya lebih mengetahui gerak-geri anak saya. Sama ada saya atau ibunya sentiasa ada di sisi Shila pada setiap masa.

“Setakat ini, tiada apa yang keterlaluan atau perkara pelik yang berlaku walau dengan sesiapa pun dia berkawan,” katanya.

“Sebagai manusia biasa, saya tidak boleh meramalkan apa yang akan berlaku pada hari esok dan tidak tahu ke peringkat mana hubungan mereka akan pergi.

“Saya tidak keberatan jika dia berkawan dengan sesiapa pun kerana ia adalah proses yang normal.

“Namun, keutamaannya kini adalah pada kerjaya dan keluarga terlebih dahulu kerana dia masih muda.”

“Fasa berkawan dan bercinta adalah perjalanan kehidupan biasa yang pasti dilalui oleh golongan muda-mudi.

“Selagi Shila mengikut landasan yang betul dan mengikut batas agama dan budaya, saya tiada halangan untuk dia berkawan dengan mana-mana lelaki,”

 

Artikel berkaitan:

Cover majalah Mangga Shila Amzah dan Sharnaaz

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Gambar Mesra Shila Amzah dan Sharnaaz”

  1. akubiomed says:

    Jangan main-main anak usahawan tuh. :-)
    akubiomed recently posted..Macaron cinta manjanya kamu

  2. kopipanas says:

    kawen lah cepat sikit
    kopipanas recently posted..Melia Aimelia Kantoi Kerana Cincin

  3. nali yusoff says:

    why all the fuss about shila n sharnaaz.just becoz they r celebrities they cannot show their love.they r young n in love.give them some space.actually yg dok kata prihatin kat shila,sebenarnya haters dan kecelaruan emosi.u people need help.sharnaaz is an inspiration to shila`s career,so let it be.shilasharnaaz,be happy.

  4. mmmmmmmm says:

    Propa je la sharnaaz..macam bagos sangat lah ko.. konon tak lebih lebih duduk jauh jauh..padahal berpeluk sakan macam kembar siam dah badan melekat lekat..baik kawen je la cepat cepat kemaruk sangat dah aku nengok.

    takut ko tu yang kena balun 7 kaki dalam nanti sebab duk berpeluk2 mcm laki bini nanti..sapa nak jawab do??

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold