Gambar Lisa Surihani dan Yusry di Food Tasting Untuk Majlis Resepsi

Lisa dan Ysury bakal menempuh hari bahagia mereka tak lama lagi, seperti pasangan lain yang bakal menjadi pengantin baru, mesti sibuk jugak untuk majlis kenduri kendara. Lisa dan Yusry jugak tak ketinggalan nak buat persediaan meraikan jemputan.

Mereka ni golongan selebriti dan artis, banyak orang vvip nak hadir nanti, mesti nak pilih menu mana yang sedap ye tak? Ayam masak merah ke, daging masak kurma ke, udang galah ke, ayam golek ke..hehe!! amboiii dah lapar le pulak malam2 gini cerita bab makanan..

Oleh tu Lisa dan Yusry telah hadir untuk sesi food tasting, majlis merasa makanan apa yang nak dipilih sebagai makanan untuk para tetamu kelak.

Menu apa le pulak nak pilih buat pencuci mulu, kek berapa tingkat nak buat , kek perisa apa la pulak Lisa dan Yusry nak pilih ye, kalau Sheikh Muzaffar dia buat kek bentuk kapal angkasa..Lisa dan Yusry tak tau la nak buat kek apa pulak :)

Gambar Lisa dan Yusry di Food Tasting

Lisa Surihani berasa sangat bertuah kerana Yusry banyak membantu dia dalam menjayakan persiapan perkahwinan mereka. Orang berpengalaman kan mestilah tau dah cara cara nak handle majlis, Yusry kan pernah nikah dah dulu :)

Bagi persiapan busana pengantin dan rekaan hantaran Lisa dan Yusry, mereka mendapat sentuhan rekaan dari Butik Cosry. Dulang dari pihak lelaki ialah 7 dan bagi pihak perempuan ialah 9 semuanya.

 MAJLIS AKAD NIKAH LISA DAN YUSRY (TERBARU)

Video Promo Walimatul urus Lisa dan Yusry di Astro Ria

Persiapan Busana Pengantin Lisa dan Yusry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Gambar Lisa Surihani dan Yusry di Food Tasting Untuk Majlis Resepsi”

  1. Affan Ruslan says:

    Amboi, nak pilih makanan pun ada majlis khas.
    Moga cepat2 lah diorang kawen
    Affan Ruslan recently posted..Bantu Saya Untuk Menang Macbook Pro

  2. akubiomed says:

    Tak apa lepas ini ada pembantu rumah boleh tolong masak. :-)
    akubiomed recently posted..Macaron cinta manjanya kamu

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold