Aliff Aziz Tinggalkan Zarina Anjoulie, Intim Dengan Anne Ngasri

Pelakon seksi Zarina Anjoulie ni dikatakan bergaduh dengan seorang artis remaja negara jiran iaitu Aliff Aziz, nampak dalam gambar mereka memang berkawn mesra lagi, tetapi beberapa hari lalu, Zarina kata Aliff Aziz ni menipu dia pulak. Tak tau le apa yang Alif  Aziz dah tipu tu..tipu hati dan cinta ke? huhuhu

Lepas tu sekali lagi Zarina tulis kat twitter dia, yang Alif Aziz la ni sedang rapat dengan pelakon Anne Ngasri. Ada gambar jugak tunjuk kemesraan Aliff Aziz dan Anne ni.




Mungkin ada apa apa kot di antara mereka berdua ni..kuch kuch ho ta hai :)


Zarina dan Aliff Aziz

Sementara tu tambahan lagi dari mesej di twitter Zarina Anne Lavocah ni mengatakan yang Zarina ada melihat beberapa video Aliff  Aziz sedang mabuk..tu mcm sindiran nak bagi tahu kat para wartawan dan para peminat je tu pasal kes Aliff ni..


Gambar mesra Anne Ngasri dan Aliff Aziz

Alif tidak mahu mengulas lanjut pasal video mabuk yang didakwa oleh Zarina tu, tetapi Aliff Aziz mengakui dia dan Anne semakin rapat semenjak Aliff berlakon drama bersama Anne. Drama Antara Kita bakal ditayangkan di RTM tak lama lagi.

 

Dia juga mengakui senang berkawan dengan Anne dan semenjak berada di Malaysia Anne selalu bersamanya, Anne sangat mengambil berat tentang dirinya dan mereka berdua sangat serasi bersama. Mereka semakin rapat sejak sebulan lalu.

“Mengenai Anne pula, saya akui kini memang sedang berkawan rapat dengannya sejak kami sama-sama dipertemukan dalam drama Antara Kita yang bakal ditayangkan di RTM tidak lama lagi,”

“Saya memang rapat dan serasi bila bersama Anne. Disebabkan itu saya selesa bila bersamanya dan saya akui memang selalu berhubung serta keluar menghabiskan masa bersama.

“Bagi saya, dialah satu-satunya teman yang mengambil berat mengenai saya selepas syarikat rakaman saya. Dia akan pastikan saya berada dalam keadaan yang baik.


“Dia juga banyak memberi tunjuk ajar saya tentang selok belok indusri terutama dalam bidang lakonan yang saya baru ceburi,”


Keluarga restui hubungan Aliff dan Anne.

“Ibu bapa saya sangat gembira apabila melihat perubahan positif saya selepas berkawan dengan Anne. Mereka juga turut merestui hubungan kami.

“Mengenai jodoh, saya hanya berdoa kepada Tuhan supaya dipertemukan dengan pasangan yang baik. Jika Anne jodoh saya, Alhamdulillah,”

Aliff suka wanita yang matang

Walaupun usia Aliff Aziz jauh berbeza dengan Anne, Aliff baru 21, Anne ni dah 27, tetapi bagi Aliff usia bukan penghalang untuk dia berkawan dengan Anne dan keluar makan dan tengok wayang bersama.

 

“Sejak dulu saya mudah tertarik pada wanita yang lebih berusia dan matang. Saya masih muda dan memerlukan teman yang bukan sahaja mengambil berat malah turut membimbing saya menjadi lelaki yang lebih baik.

“Dia seorang wanita yang positif dan saya belajar banyak perkara daripadanya sejak kami rapat. Saya boleh merasai keserasian itu setiap kali kami bersama. Keluarga kami juga tiada sebarang halangan,”

sumber : mstar online



Anne Jumpa Pengganti

Anne Ngasri 27 tahun bercerai dengan Wafi pada tahun 2010 kini sudah 2 tahun le single, ibu kepada 2 orang anak, mungkin Anne dah ada pengganti le ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Responses to “Aliff Aziz Tinggalkan Zarina Anjoulie, Intim Dengan Anne Ngasri”

  1. lg baik la Anne dari anak pontianak tu..
    lekatlekitgurl recently posted..Ehem.. hem.. BUAT APA TU??

  2. casper says:

    ye la jauh baik si anne dr anak pontianak yg suke inteprem wlupun bt belakon 1drama je…nyampresss btoll…

  3. Juan says:

    patutlah saya tgk pelik sebab muka aliff mcm muda ja, mcm x kena, rupanya baru 21 tahun
    Juan recently posted..Silent Hill 2006 Movie

  4. APAN says:

    bagi aku bodoh sangat kalau dia pilih pompuan kaki lucah tu…kena buat undang2 la lps ni…boleh tempak artis2 yg bersikap mcm ni.haha…
    APAN recently posted..T-Shirt Harimau Malaya Untuk Tempahan

  5. titan says:

    muda lagi. tak tahu apa-apa lagi budak ni..
    titan recently posted..Ya. Gua Tahu..

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold