Video Live Nur Amalina Jawab Isu Imejnya Sekarang

Video live ini ialah temuramah Nur Amalina Che Bakri bersama wartawan di rumahnya melalui sesi video chat skype. Jika ada sesiapa yang nak chat atau bertanyakan soalan boleh twit kepada Amalina dengan menggunakan hastag #AskAmalina.

Melalui laman web hiburan beautifulnara, melaporkan ramai wartawan sudah berada di kediaman ibu Amalina di Kota Tinggi Johor kerana ada sesi video chat bersama Amalina.

Video Nur Amalina Che Bakri live

Amalina sedia terima teguran

Amalina tahu batasnya

Amalina jawab isu pakai legging dan bergambar dengan lelaki

Amalina jawab isu tak pakai tudung

nampak nye ada beratus ratus dislike tu huhu

tetapi tidak dibenarkan komen mengenai video tersebut.

sumber dari beautifulnara.com


Mari kita dengar yang ni pulak sebagai selingan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

17 Responses to “Video Live Nur Amalina Jawab Isu Imejnya Sekarang”

  1. diee says:

    bengongnye pompuan ko kata orang aibkan ko..nko tu yang aibkan diri sendiri , aibkan mak ko..belajar je tinggi tapi jahil

  2. hanna says:

    tak jawab pun isu bertudung tu..

  3. wandisini says:

    pepatah melayu ada mengatakan, sekali air bah, sekali pantai berubah..haha..pepatah aku ada kena mengena dengan kes ni tak?
    wandisini recently posted..Selamat Tahun Baru 2012

  4. yas says:

    Aku nak tgk…jap..jap…mungkin nak share jugak Nuriz ehh,nti aku bg kredit kt blog ni…:)
    yas recently posted..Wordless Wednesday – Nak Pinjam Kejap Boleh?

  5. dia kata semoga anda semua akan berubah kepada lebih baik….aik..???
    diri dia sendiri camna???.. dah “tersangat” genius lah tu..

  6. kopipanas says:

    kalau berkawan dengan penjual minyak wangi akan baulah wanginya kalau kawan dengan penjual belacan bau lah belacan hehe ada tak pepatah camtu
    kopipanas recently posted..Mari berfashion Lace legging Gaya Nur Amalina Beyonce

  7. eryati says:

    tak faham dgn dia ni
    eryati recently posted..PERCUMA aje….Novel BICARA HATI

  8. tips says:

    ulasan kopipanas itu memang sangat disokong..
    tips recently posted..WW#1.2012 Tips Ngorat Star Wars

  9. Anak Malaysia says:

    satelah di amati apa yg berlaku, bagi pendapat saya bukan isu fesyen baju yg d hangat d perkatakan d bincangkan d sini, tetapi maruah kita sbgai seorg islam. eg bergambar gan lelaki mat salleh bukan muhrim bersentuhan di antara laki & per yg menjadi isue. di mana kah batas sbgai seorang anak gadis islam yg bertudung manis akhlaknya sebelum ke negara orang. marilah kita muhasabah diri. salam dari saya yg tidak sempurna…

  10. shraqs says:

    Ini subjektif la. Pendapat peribadi, kita buat judgement secara bias, sebab kita masih nampak amalina yang cemerlang, amalina yang bertudung, amalina yang jadi idola dan macam2 lagi. Bila dia buat perkara yang bertentangan dengan apa yang pernah kita tahu dan tengok, terus kita jatuhkan hukum. Jangan cepat kita menghukum seseorang, silap2 kita yang dapat dosa free. Buatlah teguran dengan cara yang berhemah, bukan dengan cacian, jatuhkan maruah ibu bapa apa semua.IMHO
    shraqs recently posted..Update Terbaharu Untuk WordPress 3.3.1

    • jingga says:

      Macam maner yang x bias nye??
      Apa kata kita sokong je amalina buat le apa dia nak, adik adik remaja kalau dapat 17 A nanti pakai lah legging, suruh mak ayah beli legging . Lepas tu kalau dah bertudung tu rasa nak bukak tak apa le, sebab mencontohi Amalina.

      Siapa menjatuhkan hukum, orang bagi pendapat je menegur sesama islam. Orang tegur sebab orang ambil berat hal dia bukan nak masuk campur hidup dia.
      Kalau tak suka ditegur masing2 kubur masing2 la. Lantak lah engko Amalina..tu mungkin tak bias.

  11. erry says:

    Ajaran islam mana ntah si amalina nie belajar.Pakai tudung untuk menghormati majlis?pakai tudung semasa bulan ramadan,syawal?Dan bla,bla,bla…..Teruk dah akidah Amalina nie.Sayang3x….

  12. mmmm says:

    Apa hukumnya kalau dah berpeluk peluk dengan lelaki warna kuku warna rambut..hukum apa tu..aku memang tak nak jatuhkan hukum..nak tanya je apa hukumnya tu??

    Macam anakku Sazali le ni gamakmya, anak tunggal, ibu turut je la apa anak nak.

  13. mizs says:

    ceroboh hak peribadi le konon, aku rasa mamat salleh tu dah ceroboh dia kot haha!! baik punye pelukk

  14. ohcikgu says:

    pehh, banyak plak video dia sekarang..
    ohcikgu recently posted..Safee Sali terpilih dalam Skuad Impian Asia 2011 – kategori Senior.

  15. sebab dia sebenarnya pakai tudung… sebab tu orang ramai terkejut dengan penampilannya skrg… silapnya siapa? dialah :)
    ardinihumaira recently posted..Yeay, dah beli mouse baru!

Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold