Telemovie Jatuh Cinta lakonan Fahrin Ahmad, Eyka Farhana

Malam ni sempena sambutan tahun baru 2012, ada satu telemovie menarik “Jatuh Cinta” lakonan pelakon Fahrin Ahmad, Eyka Farhana dan Eina Azman. Lagi sekali pelakon cute Eyka Farhana akan bergandingan dengan Fahrin Ahmad, bukan diorang ni jatuh cinta tapi Eyka ni jadi anak manja kepada Fahrin Ahmad. Jangan lupa saksikan malam ni jam 9 malam di Tv3.

Video promo Jatuh Cinta

Eyka Farhana

Eyka Farhana yang cute + Biodata Eyka Faahana

Sinopsis Jatuh Cinta

Badurl (Fahrin Ahmad) yang sudah lama menduda, jatuh cinta dengan remaja yang jauh lebih muda daripadanya. Akhirnya Badrul berkahwin dengan seorang gadis remaja tu yang asal dari kampung, bernama Manisah. Badrul ada seorang anak gadis yang manja bernama Tasha (lakonan Eyka Farhana). Tasha tidak setuju apabila bapanya berkahwin lain, dia terlalu sayangkan bapanya dan cemburu. Kehadiran Manisah dipandang negatif oleh Tasha kerana usia Manisah sama dengan Tasha. Lama-kelamaan hidup mereka kembali ceria apabila sudah lama hidup bersama sebagai satu keluarga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Telemovie Jatuh Cinta lakonan Fahrin Ahmad, Eyka Farhana”

  1. Amry says:

    ADEH…TAK LEH TENGOK LA PLAK TV3…GRRR
    Amry recently posted..Seimbas Protes AUKU

  2. sw33tdarling says:

    best citer ni.. dah biasa sangat kalau watak2 camni orang bg kat norman hakim.. see…. fahrin ahmad pun dah boleh bawak watak bapa muda… sangat macho dan cute hokeyyyy
    sw33tdarling recently posted..Celebs New Year 2012

  3. virgo73 says:

    hai… saya dh tengok dah citer ni
    best jugak ler citer dia… tapi FA jadi ayah mcm x jadi jer… sbb nampak machokannn… tapi apa apa pon ok la citer dia.. bila tengok citer ni mcm saya yg jatuh cinta hahaaaaaaa jgn marahh… :-P

  4. kekutim says:

    nak tanya… kat mana nak donload cter ni ek? maklumlah duduk hostel xde tv…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold