Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad Bercinta?

Pelakon Sharnaaz Ahmad 26 mengaku tertarik dengan Shila Amzah, walaupun begitu mereka berdua ni masih menafikan tentang gosip yang mereka berdua ni sedang dilamun cinta, ala biasa le jawapan standard artis kita teman tapi mesra…hanya kawan biasa..takpe la kawan kawan le dulu lepas ni makan nasi minyak le pulak hehe..

Macam pasangan Remy dan Tiz Zaqyah dulu diorang pun tak mengaku bercinta sebab nak kan privasi dan tak mahu diganggu atau hubungan terlalu awal untuk mengesahkan yang mereka bercinta, takut nanti putus di tengah jalan malu la pulak kan..itu hak masing-masing lah nak bagitahu peminat atau tak..

Gambar gambar mesra Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad ni dah banyak kat internet, walaupun hanya mengaku berkawan sahaja tapi nampak mereka berdua macam sedang dilamun cinta dan bahagia gitu :)

komen Sharnaaz

Sharnaaz berkata, hubungan akrab yang dijalinkan sejak terlibat dalam klip video “single” lagu penyanyi itu, Patah Seribu, turut direstui oleh keluarga kedua-dua belah pihak.

“Baik daripada pihak keluarga Shila mahupun keluarga saya, mereka menerima perhubungan akrab ini dengan baik tetapi kami belum sampai ke tahap bercinta tau.

“Masih terlalu awal untuk menjalinkan hubungan itu (cinta) kerana masing-masing mempunyai matlamat tersendiri dalam mengejar impian kami.

“Tambah pula Shila masih muda dan semestinya banyak perkara yang perlu dia laksanakan untuk mengukuhkan kerjaya nyanyiannya itu,”

Shila Amzah berpeluk dengan Sharnaaz Ahmad dalam shooting telemovie Patah Seribu…aik ada Jihan pulak..kacau daun pulak Jihan ni hhehe

Video Shila dan Sharnaaz ditanya soal cinta

Gambar cove majalah mangga mesranya Sharnaaz dan Shila siap pgang pegang pipi lagi

 

Artikel berkaitan:
Telemovie PATAH SERIBU lakonan Shila dan Sharnaaz

Lagi GAMBAR mesra Shila dan Sharnaaz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold