Gambar Pelik- Anjing Pergi Pasar?

Sekali tengok, boleh tak cari kat mana anjing tu ada ye, anjing tu pergi pasar macam mana?
hehe!!

.

.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Responses to “Gambar Pelik- Anjing Pergi Pasar?”

  1. Liyana says:

    hahahha segaknnye anjing itew :D
    Liyana recently posted..Lagi 2 hari = 4 bulan

  2. waa…. ingat bini orang bwk moto tu tadi… comel lah tapi menakutkan.. teringat cerita robin hood, yang nenek dia kene culik dengan serigala pastu serigala tu menyamar jadi nenek dia..

  3. malam ni saya nak buat entry 15 blog paling kerap dilawati, blog nuriz pun termasuk, marilah bertandang ye malam ni.
    Chempaka Sari recently posted..Mencari Follower yang ke 2012

  4. shraqs says:

    Contoh teladan yang baik. Anjing pun pakai helmet jaga keselamatan…
    shraqs recently posted..PayPal Tricks/Scam

  5. amirulfaiz says:

    Hehe, anjing juga tahu mengenakan pakaian.
    amirulfaiz recently posted..Belajar, untuk lulus peperiksaan sahaja?

  6. akubiomed says:

    Anjing siap dipakaikan baju dan topi kaledar lagi. :-)
    akubiomed recently posted..Ops Ulat Buku Rawang ke 2

  7. APAN says:

    kalau x jepun, mesti kat shina nih.huhu…mcam2
    APAN recently posted..ECO Team Alignment At Lake Kenyir Resort

  8. levelsatu says:

    ni takde kerja lain la nih. hehe..
    levelsatu recently posted..Sakit sangat ke bersunat?

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold