Berita Siti Nurhaliza Mengandung 2012 Palsu atau Benar?

Ini mengenai berita nak kata benar atau tidak belum dipastikan lagi, pasal Datuk Siti Nurhaliza mengandung di tahun 2012..keluar gosip di forum cari terkenal tu yang Datuk Siti mengandung dan buat pengumuman di Singapore semasa malam countdown 2012. Ada yang kata berita tu hanya kabar angin saja..tapi ramai jugak percaya yang sah sah Datuk Siti mengandung!!

Semasa Siti Nurhaliza membuat persembahan di Singapore tu, beliau ada menyebut pasal azam dia untuk lebih berjaya. Mungkin ada salah faham kat situ.

Di forum cari jugak kata berita tu palsu, setiap tahun akan muncul jugak cerita Siti mengandung..

Kenyataan rasmi dari Datuk Siti di laman twitternya


Siti menjawab not yet dear..

Mankanya Siti nafi lah yang dia mengandung.

Ramai mengharapkan Datuk Siti mengandung..tapi takpe la, manatau masin mulut peminat peminat Siti Nurhaliza..maka ianya menjadi satu doa dan kenyataan.. :)  Amin.

 

 

I want to be a better person, successful businesswoman…and my fans keep supporting me..

lepas tu pengacara pompuan tu yang cakap..and be good mommy.

Takdak dengar pun Datuk Siti kata dia mengandung hehe!!


Gambar Siti dan Datuk K main sukaneka di sungai congkak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Berita Siti Nurhaliza Mengandung 2012 Palsu atau Benar?”

  1. eryati says:

    ha…cvepat sgt peminat wat gosip la
    eryati recently posted..Boleh tahan kau pempuan…tak berganti pakaian sehari dua…

  2. ohcikgu says:

    hehe..kejap ya, kejap tak..so, abaikan aje.
    ohcikgu recently posted..Ustaz Azhar Idrus – Soalan yang TIDAK perlu ditanya.

  3. yas says:

    Ade yg tak sabar dah kot nk tengokmdato siti pregnant…hehehe
    yas recently posted..Cara Elak Phishing/Penipuan di Internet

  4. sw33tdarling says:

    alahai kesian siti… Allah kasi dia rezeki tang sana, tapi tang sini kurang laa pulak.. semoga dia terus berusaha dan tak putus asa
    sw33tdarling recently posted..Celebs New Year 2012

  5. APAN says:

    mcm2…cekap betul putar belit…kesian gak kat dia.lom rezeki dia lagi la tuh :)
    APAN recently posted..Kisah Pemuda Dan Pak Imam : Penampar Itu Jawapannya!

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold