Wanita Separuh Bogel Dicekup Bersama Kekasih Warga Nigeria

Kejadian ni berlaku di Mantin Seremban, seorang pelajar kolej wanita separuh bogel dicekup ketika sedang bermesra dengan kekasihnya warga Nigeria.

Ketika dicekup di tingkat lima rumah berkenaan, wanita berusia 20-1n itu bersama pasangannyal, sementara itu di ruang tamu ada 9 lagi warga Nigeria yang dalam keaadaan mabuk. Mereka dipercayai sedang berpesta menyambut hari kelahiran rakan mereka.

Kesemua mereka ditahan dalam operasi Ops Ajar Jabatan Imigresen ketika serbuan dilakukan terhadap sebuah rumah penempatan Mini Afrika itu.

Petikan berita:

ketika serbuan dilakukan, pintu bilik wanita itu tertutup rapat dan dia enggan membukanya mes­kipun lebih 30 minit pintu bilik diketuk.

“Anggota Imigresen terpaksa memecahkan pintu dan kelihatan seorang wanita berada di atas tilam dalam keadaan separuh bogel bersama seorang lelaki warga Nigeria yang turut tidak berpakaian.
“Ketika disoal siasat, wanita itu mengaku lelaki Nigeria berkenaan teman lelakinya dan menjalinkan hubungan lebih dua tahun,” katanya.
Menurut sumber, wanita itu mendakwa kekasihnya itu adalah rakan sekelas dan menjalinkan hubungan cinta ketika belajar di tahun dua kolej berkenaan.
Wanita terbabit kemudian ditahan dan diambil ketera-ngan sebelum diserahkan kepada keluarganya kira-kira jam 7 pagi semalam.
Sementara itu, Ketua Bahagian Penguatkuasa Jaba­tan Imigresen negeri, Abdul Kadir Hussin berkata, dalam operasi berkenaan, seramai 42 warga asing ditahan yang terdiri daripada warga Nigeria dan selebihnya warga Kenya, Indonesia, Bangladesh, India, Iraq, Mesir dan Myanmar.
“Kita melakukan lebih 500 pemeriksaan dan mendapati, lima lelaki warga Nigeria memalsukan pas pelajar mereka melalui sindiket.

“Begitu juga dengan kesalahan tinggal lebih masa di negara ini dan tidak memiliki dokumen perjalanan yang sah,”

Kesemua yang ditahan berusia lingku-ngan 20 hingga 30-an dan dihantar ke Depoh Tahanan Lenggeng.

sumber: Sinar harian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Wanita Separuh Bogel Dicekup Bersama Kekasih Warga Nigeria”

  1. akubiomed says:

    Sudah tidak ada lagi tempatan untuk dijadikan kekasih? Kenapa pilih juga pak itam? :-(
    akubiomed recently posted..Projek Pistol bakal pesaing finalis AJL26

  2. Liyana says:

    rasa mcm tau je kolej tu kt mana…huhu

  3. MDHAFiZ.NET says:

    apa specialnya warga Nigeria tu kalau dibandingkan dengan saya?? hehehe…
    ntah la.. tak tau nak komen apa..
    MDHAFiZ.NET recently posted..Oh man…what a Day!!

  4. kyrul says:

    si nigeria ni dia punya tenaga batin kuat. tu diorang suke .hehe

  5. ni bukan isu warna kulit lagi dah.. orang malaysia @ melayu memang open dah sekarang..
    sabree hussin recently posted..Dua Kumpulan Pekerja Di Kalangan Ahli Dunia

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold