Syella Kamaruddin Nafi Kahwin Dengan Musa Hassan

Syella Kamaruddin artis yang baru saja melangsungkan perkahwinan tetapi identiti suaminya masih lagi dirahsiakan atas sebab seba tertentu. Perkahwinan Syella mendapat liputan luas kerana menelan belanja RM15 juta, kemudia timbul cerita apabila gambar suami Syella tersebar seiras dengan wajah bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan.

Gambar wajah sebenar suami Syella Kamaruddin telah dimuatnaik di laman hiburan Beautifulnara.com bagi menjelaskan siapa sebenar suami Syella.

Payah jugak kalau duk berahsia-rahsia ni, sorok suami boleh jadi fitna dan cerita palsu pulak. Tak pasal -pasal orang lain kahwin, orang lain yang dapat nama. Berita baik buat apa nak sorok kan..

Tan Sri Musa Hassan menafikan yang beliau berkahwin dengan Syella

“Itu bukan saya. Saya tidak terlibat dalam perkahwinan itu dan untuk makluman semua, saya masih mempunyai seorang sahaja isteri iaitu Puan Sri Juriah Ahmad. Janganlah ada yang cuba hendak fitnah saya.

“Jika betullah, majlis itu menelan belanja RM15 juta, saya pun hendak punya wang sebanyak itu. Cuma saya kasihan dengan pasangan pengantin itu (Syella dan suaminya) kerana mereka yang berkahwin, saya pula yang dapat nama,

Itu kenyataan bekas ketua polis, nasib baik blogger yang ucap selamat pengantin baru kat Musa Hassan tu tak disaman, baik hati tan sri..kalau tak naya je…

ini komen dari Syella pula, dia masih lagi merahsiakan nama sebenar suaminya namun wajah suaminya tu sudah dimuatnaik dan tersebar di internet..

“Suami saya bukan VVIP seperti yang hangat diperkatakan dalam Internet. Suami saya orang biasa dan VVIP dimaksudkan itu tiada kena mengena langsung dengan perkahwinan saya.

“Biarlah ia menjadi rahsia,”

..rahsia lagi tu..heheh!!

Jalaluddin Hassan marah abangnya dikaitkan dengan Syella

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Syella Kamaruddin Nafi Kahwin Dengan Musa Hassan”

  1. nasique says:

    aik..memang nak sama ngan muka mussa hassan….hehehe,,pelanduk dua serupa la katakan..:D
    nasique recently posted..Blogger "Luar Biasa"1400 Follower Hanya Blogging 2 Minggu

  2. APAN says:

    gambo yg ni x pnah tengok lagi…sy dulu pun ingat musa tu gak sebab gambo yg sebelum ni tengok mmg sebijik mcm bekas ketua polis tu…naya2.haha…
    APAN recently posted..10 Cukai Jalan Kereta Orang Lebih Duit Malaysia

  3. akubiomed says:

    Memang tidak ada iras langsung dengan wajah bekas Ketua Polis Negara.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold