Songlap Mempertaruhkan Shaheizy Sam, Syafie Naswip dan Sara Ali

Tengok trailer Songlap pun dah menarik hati..apa lagi skrip2 mcm spontan yang dilontarkan oleh pelakon pelakon dalam filem Songlap ni. Tengok senarai pelakon pulak….hebat2 jugak..sudah lama Nuriz tak tengok Syafie Naswip berlakon, dia sekarang sibuk sebab belajar di tingkatan 6, Shaheizy Sam memang selalu laku dalam filem hehe..nak tengok jugak Songlap sebab ada Shaheizy ni.

Lagi sorang pelakon remaja Sara Ali, dah kerap kali tengok dia dalam Wasiat, siapa kata dia tak popular..rasannya dia dah dikenali ramai, walaupun watak dia sekejap saja dalam Nur Kasih the movie tetapi nampak berkesan.

Trailer Songlap

Nak kata serius cerita ni macam serius, tapi ada jugak selit skrip lawak,  menarik ye.

Ayat dari Normah Damanhuri..tak boleh blahh tu, lagu dari M Daud Kilau..Gila Judi..bestt hehe

Sinopsis Songlap

Kisah pemerdagangan manusia, atau kisah jual bayi. Dua adik beradik Ad (Syafie NAswip) dan Am (lakonan Shaheizy sam) yang tiada ibu bapa, Am menjalankan kegiatan menjual bayi kerana ingin teruskan kehidupan..dia terjebak dengan kegiatan Mama yang menjadi dalang jual bayi.

Hawa(lakonan Sara Ali)  rakan baik Ad mengandung anak luar nikah. Ad ingin membantu Hawa keluar dari kancah masalah sosial dan tidak mahu terlibat dalam penjualan bayi..tetapi abangnya Am ingin teruskan hidup begitu. Mereka mula bergaduh dan bercanggah pendapat.

Pak Din memburu Am kerana mahu mencari anaknya Hawa. Dapatkah Ad dan Hawa keluar dari kehidupan yang penuh dengan masalah sosial tersebut?

Pelakon dalam Songlap  terdiri daripada Shaheizay sam, Syafie Naswip, Sara Ali, Normah Damanhuri, Fauzi Nawawi, Eizlan Yusof, Lisdawati, Rashidi Ishak, Rozi eRashid, Hasnul Rahmat dan ramai lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Songlap Mempertaruhkan Shaheizy Sam, Syafie Naswip dan Sara Ali”

  1. Juan says:

    trailer dia nampak best
    Juan recently posted..Jutawan Hartanah

  2. Miziey says:

    Waa~ cambest jekk Songlap ni ek. Huhu~
    Miziey recently posted..Cerita Manchester Ke Europa League

  3. yas says:

    Nampak cam okeh jugak nih…tgu kawan aku d/load je la kot…hehehe
    yas recently posted..Cara Semak Daftar Pemilih 2011- Bagi Seisi Rumah!!

  4. APAN says:

    perasan gak td kat melodi…belom bejaya sngat menarik perhatian aku.xtau la.haha…
    APAN recently posted..Alexa, Tiada Pendidikan, Azhar Idus Hina Islam Dan Brunei

  5. Terbaik filem nih! Jom baca review dari KakiWayang.com : Review filem songlap
    KakiWayang.com recently posted..Songlap : Sisi gelap warga kota

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold