Pelik Wanita Zimbabwe Rogol Lelaki Untuk Curi Sperma

Polis Zimbabwe percaya kejadian rogol lelaki yang dilakukan oleh wanita di negara Zimbabwe ni terlibat dalam satu sindiket untuk mencuri sperma lelaki dan digunakan dalam amalan ritual menjadikan orang bernasib baik dan kaya. Pelik kan, selalu lelaki yang merogol wanita, ni terbalik pulak wanita yang tangkap dan rogol lelaki..macam mana tu ye..tak leh nak bayangkan hehe..!!

Tiga hari lepas, 3 wanita Zimbabwe telah ditangkap atas tuduhan yang mengejutkan negara iaitu merogol sekurang-kurangnya 4 lelaki.

Mereka diberkas di sebuah pekan kira-kira 170 batu di luar bandar raya Harare selepas polis menjumpai 31 kondom terpakai di dalam kereta mereka. Sekurang-kurangnya sembilan lelaki telah tampil dengan cerita serupa diserang.

Mangsa rogol telah menceritakan dia diserang oleh wanita dengan menyimbah air ke mukanya dan disuntik cecair yang menyebabkan dia ada keinginan tinggi untuk melakukan seks . Mereka memberhentikan kereta dan memaksa dia melakukan hubungan seks dengan 3 wanita beberapa kali dengan menggunakan kondom.

Lelaki itu kemudiannya ditinggalkan di tepi jalan dalam keadaan bogel. Dia kemudian dibawa ke hospital dan pihak doktor mendapati lelaki itu disuntik dengan sejenis dadah yang boleh merangsang keinginan seks.

Ada pengguna teksi dan bas mini takut untuk menggunakan kemudahan kenderaan berkenaan apabila berlaku kes sedemikian, mereka lebih suka menaiki bas. Lelaki lelaki di beberapa kawasan bimbang untuk menggunakan lif berseorangan atau berjalan sendirian dan mereka lebih suka naik bas dengan ramai orang.

Mengikut keterangan pihak berkuasa Zimbabwe, sperma atau air mani lelaki dijadikan bahan ritual dalam upacara untuk memberi kejayaan kepada perniagaan dan nasib seseorang. Ritual ini sering dikaitkan dengan kongsi gelap. Penyelidik pun bimbang untuk pergi ke kawasan terbabit untuk membuat liputan kerana sesiapa yang masuk ke kawasan berkenaan tidak mudah untuk keluar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Pelik Wanita Zimbabwe Rogol Lelaki Untuk Curi Sperma”

  1. titan says:

    pehh..kejam gila..

  2. a loqman says:

    kacau macam nie ye..kalau kat Malaysia cam mana ye
    a loqman recently posted..Aksi… yang membayakan diri sendiri ye..

  3. Juan says:

    macam macam ader
    Juan recently posted..Projek Hari Jumaat

  4. APAN says:

    haha…mcm ni pun ada ye…suka la kalau mende ni ada kat sini…x pyh nak rogol2…pelik
    APAN recently posted..Iman Semut vs Iman Manusia

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold