Pelik: Video Emak Seronok Kahwin Anak

Ini paling pelik pelik, bapak emak segala pelik di dunia. Kisah ni berlaku di Indonesia,  dah dimuatnaik pada May 2009, dan lagi sekali pada 1 Desember 2011 di you tube. Rupanya dah lama le kisah ni ye..dari tahun 2009.

Kisah emak kahwin dengan anak kemudian masuk dalam rancangan bual bicara di Transtv dan dibincangkan secara ilmiah. Ilmiah ke?

Ada yang suka dan bersorak sorak gembira dengan kisah emak kahwin dengan anak macam tak ada kesalahan atau dosa.

Memang tak ketahuan hala sungguh la (orang kedah kata tak ketahuan hala) emak dia goda anak dia ka? eeee

gila sungguh le..

Pada minit 2.01 si emak berkata Alhamdulillah..ni orang Islam tapi terpesong dan sesat jauh dari landasan Islam. Nauzubillah.

Kalau di sana tu memang biasa kita tau perkahwinan antara orang islam dan bukan islam biasa saja..tapi ni dah lain sangat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Pelik: Video Emak Seronok Kahwin Anak”

  1. papa mifz says:

    errkk…biar betul…apo la nak jadik dunio skrg nih…hmm

  2. dela says:

    dunia akhir zaman..

  3. cik tom says:

    ish2…br tgk sparuh video ni..mengarut giler..ptt la kawin ngan emak…xkerja plk…emak tgg kot..xde kerja tp cakap kl ada modal buat biz..kerja la dr bawah..aiyoo geli tgk video ni..
    cik tom recently posted..Tutorial 3 Cara Untuk Elak Hotlinking Image dan Jimatkan Bandwith

  4. eryati says:

    sewel jugak org2 ni…pelik pulak mereka dgn senanghati buat cazm tu
    eryati recently posted..Kenapa Lelaki bawa kereta laju?

  5. akubiomed says:

    Terang-terang hubungan terlarang. :-(

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold