Nabila Huda Mengamuk Marah Bekas Suami di Twitter

Nabila Huda yang dilanda kontroversi baru-baru ni dengan tersebarnya gambar dia bercium di Pulau Tioman denganĀ  seorang juruselam kini timbul pulak cerita dia mengamuk dan marah-marah bekas suami dia di laman Twitter. Nabila Huda meluahkan perasaan tak puas hati dan marah yang macam tak boleh dibendung lagi.

Dalam media dulu Nabila tak banyak keluarkan kenyataan pedas dan tak pulak membuka pekung di dada, dia tak mahu membuka aib kisah rumahtangganya di media sebelum ini walaupun wartawan selalu korek rahsia rumahtangganya.

Kini apa dah jadi ye? walaupun Nabila tak mampu lagi nak tahan sabar dia tak sepatutnya membuka aib dan kisah rumah tangganya sehingga semua boleh membaca, kira semua rahsia hal rumahtangga dia yang disorok semua dah diungkit dan satu Malaysia dah dapat tengok le ni.

Nabila Huda ada tulis lagi kat laman twitter tu..dia tak dapat tahan sabar dan tak mahu lagi bekas suami dia hanya menyalahkan dia saja hingga semua orang dan peminat nampak dia saja yang membawa keburukan..jadi sampai masa dia membalas balik kenyataan suami dia tu..

Gambar yang tersebar masa dia bercumbu tu pun dah kuat membuktikan siapa yang perangai teruk ni..peminat boleh nilai ni perangai siapa yang teruk..kalau anak dia tengok pun..ishh tak elok la..

Bila baca balik ayat-ayat pedas Nabila ni..teringat dialog dia masa dalam Bohsia Jangan Pilih Jalan Hitam tu kan…ayat dia fuhhh dasyatt..dia kata tu bukan diri dia yang sebenar..kat luar dia tak macam tu, tak liar macam tu…huhu!!

Gambar Nabila di Pulau Tioman

Nabila Huda dalam Bohsia..jangan pilih jalan hitam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Nabila Huda Mengamuk Marah Bekas Suami di Twitter”

  1. nFx says:

    adehhh…donia donia…mcm hal la…dah tau popular, buat la perangai leklok skit…

    nFx
    noframex.blogspot.com

  2. akubiomed says:

    Aduh kisah didalam kain sudah didalam rangkaian sosial. Ia bukan sesuatu yang sehat. :-(

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold