Lagu lagu OST dalam Tasbih Putih

Saya sendiri mencari cari lagu lagu nasyid yang mendayu dayu dalam drama Tasbih Putih drama yang dilakonkan oleh Johan Asa’ari, lagu lagu OST dalam drama tu terasa sayu je. Ada setengah lagu saya tau ada yang saya tak pasti. Dah dengar balik baru dapat lagu dari siapa penyanyinya.

Suara budak yang mengaji tu pun sedap..Siapa agaknya yang empunya suara tu ye. Saya memang ada bergenang jugak le tengok drama ni..kalau orang kata filem Ombak Rindu buat orang nangis2..ini dia drama yang buat orang menangis habisss..tak caya..kena tengok la.

Lagu lagu OST dalam Tasbih Putih

Tuhan – Bimbo

Tuhan
Tempat aku berteduh
Di mana aku mengeluh
Dengan segala peluh

Tuhan
Tuhan Yang Maha Esa
Tempat aku memuja
Dengan segala do`a

Reff:
Aku jauh, engkau jauh
Aku dekat, engkau dekat
Hati adalah cermin
Tempat pahala dosa bertaruh

 

Lagu Hikmah – Milka

Subhanallah walhamdulillah
Astaghfirullah wallahu akbar
Subhanallah walhamdulillah
Astaghfirullah hasbi Allah

Ya Rabbi
Di tepi kerinduanku
Memandang hampa pada dunia
Ku hanya orang biasa
Tak lepas dari rasa kecewa
Hanya padaMu tempatku mengadu
Pahit yang ini menyiksaku


Aku percaya tiada yang sia-sia
Semua ‘kan ada hikmahnya
Subhanallah walhamdulillah
Astaghfirullah wallahu akbar
Subhanallah walhamdulillah
Astaghfirullah hasbi Allah


Ya Rabbi
Kebenaran itu nyata
Kesucian itu Surga
Hilangkan rasa kecewa
Segalanya pasti ada hikmahnya
Angan yang membalut mimpi
Dulu melukis nyanyian hati
Ku hanya orang yang kalah
Satukan hatiku yang terbelah


Hanya padaMu tempatku mengadu
Pahit yang kini menyiksaku
Aku percaya tiada yang sia-sia
Semua ‘kan ada hikmahnya


Hanya padaMu tempatku mengadu
Pahit yang kini menyiksaku
Aku percaya tiada yang sia-sia
Semua ‘kan ada hikmahnya



Subhanallah walhamdulillah
Astaghfirullah wallahu akbar
Subhanallah walhamdulillah
Astaghfirullah hasbi Allah
Subhanallah walhamdulillah
Astaghfirullah wallahu akbar
Subhanallah walhamdulillah
Astaghfirullah hasbi Allah


Ya Rabbi

Ya Allah

Semua yang terjadi
‘Kan ada hikmahnya

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Lagu lagu OST dalam Tasbih Putih”

  1. Juan says:

    x pernah lagi layan citer ni, nanti ada masa boleh tgk, lagu yg sedap
    Juan recently posted..Kelahiranku

  2. yas says:

    Aku tengok semalam tak pun kelmarin kottt…first time aku tengok…tu pun sbb biasa laa….hehehe
    yas recently posted..[Pic] Banjir Kilat di Kuala Lumpur – Jalan Tun Razak

  3. titan says:

    aku tak layan cerita nih. sibuk.
    titan recently posted..Komisen pertama dari AddMathTambahan.biz

  4. puanbee says:

    tengok juga , tp tk pernahnya tengok betul2 sampai habis ..dah berapa kali dah .. sambung2 ke nuriz ?

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold