Kutipan Ombak Rindu RM 2 Juta dalam Masa 72 Jam

Filem romantik Ombak Rindu bakal pecah panggung, ramai peminat yang meluahkan rasa kecewa apabila tiket Ombak Rindu cepat habis..huhu memang frust kan kalau tak dapat tengok, sebab sana- sini duk bercerita kehebatan filem ni yang membuatkan ramai menitis air mata, hingga David Teo pun sama nangis tengok filem ni..

Akhbar sinar harian pada 2 Desember melaporkan kutipan Ombak Rindu mencecah RM750,000, ini disahkan sendiri oleh pengarah Osman Ali. Tayangan pertama Ombak Rindu ialah pada 1 Desember.

Laman web hiburan rotikaya pula menerima info yang kutipan Ombak Rindu telah berjaya mengumpul RM 2 Juta dalam masa 72 jam. Kalau benarlah info ni, memang hebat ye filam ni, walaupun filem ni bergenre romantik dan cinta tanpa aksi lawan dan ganas macam KL gangster, namun ia mampu menarik minat penonton ke panggung.

Mesti penagarah Osman Ali dan semua palkon tersenyum lebar sekarang.

Tahniah Ombak Rindu.

Review Ombak Rindu filem cinta meruntuk jiwa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Kutipan Ombak Rindu RM 2 Juta dalam Masa 72 Jam”

  1. akubiomed says:

    Sudah tentu yang membaca novel mahu melihat secara visual. Bagi saya ia adalah cabaran bagi pengarah Osman Ali untuk menterjemahkan didalam bentuk filem.
    akubiomed recently posted..Projek Pistol bakal pesaing finalis AJL26

  2. MDHAFiZ.NET says:

    belum tengok lg nih…mcm best je cite klu diterjemahkan dlm visual mcm film Indonesia…film ni dr novel gak ke?
    MDHAFiZ.NET recently posted..Malaysia vs Sydney FC 2011 (Friendly Match)

  3. Juan says:

    disebabkan sana sini kata best, ni yg saya rasa nk tgk nih
    Juan recently posted..Perbarisan Tamat Latihan Perajurit Muda TUDM

  4. me says:

    ok la , citer nih lain dari yang lain .
    congrate mr osman ali n da geng. lagu pun best.:)

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold