Gambar Yuna dan Qi Bercuti di Eropah

Ramai dah tahu penyanyi Yuna dan Qi sedang bercinta, ini ada beberapa gambar pasangan kekasih ini pergi bercuti di Epropah bersama keluarga.

Kedua-dua mereka kelihatan sangat gembira danĀ  bahagia..kita tunggu pulak bila Qi dan Yuna nak buat pengumuman..bila nak akhiri zaman bujang hehe..

Qi ni dah 30 lebih dah, hari tu tengok Qi ni berlakon dalam drama arahan Erma Fatima, Ajaibnya Cinta, dia jadi watak nakal2 sikit..cara doa cakap dalam drama tu kan mcm dia jadi pengacara tv8 rancangan apa yang makan2 tu..hehe..wajah dia memang tak dimakan usia..walaupun dah 30 lebih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Gambar Yuna dan Qi Bercuti di Eropah”

  1. wandisini says:

    Qi ni dulu drumer OAG. nampak manis (sweet) lah mereka ni. semoga jodoh berpanjangan
    wandisini recently posted..Kelakuan Teruna dan Dara Atas Motor

  2. nurizspace says:

    ye memang manis dan nampak serasi

  3. APAN says:

    jln2 cari makan…citer ni je yg aku pasan ada mamat ni.haha…bejambang habis skang :)
    APAN recently posted..Islam Melarang Umatnya Memohon Untuk Mati

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold