Gambar Perkahwinan Impian Shah Jaszle dan Miera Liyana

Pelakon hot Shah Jaszle kini sedang hangat bercinta dengan Miera Liyana. Diorang buat pengakuan cinta tanpa selindung selindung macam beberapa artis yang lebih suka menyorokkan kisah cinta, berbeza pulak dengan Shah Jaszle dan Miera ni ye.

Ada jugak gosip yang mengatakan diorang ni nak bertunang dalam masa terdekat..lihat gambar perkahwinan impian Shah Jaszle dan Miera Liyana ni..macam pengantin baru je.

Cerita pasal bertunang tu tak benar..nama pun gosip kan..Shah Jaszle dan Miera menafikan benda tu. Ye la Miera ni muda lagi, lagipun baru je bercinta beberapa bulan..nampak sangat tergesa-gesa kalau tunang cepat..hehe!!  tapi mereka berdua ni nampak sangat sangat sedang dilamun cinta.

Kalau lah jadi kenyataan perkhwinan impian Shah Jaszle dan Miera Liyana ni..mesti meriah kot..layan lah dulu gambar ni..dari majalah Stailista

gembiranya wajah Shah Jaszle dapat pengganti baru

Sapa sapa nak kahwin dan teringin nak buat mcm perkahwinan impian gini leh la tengok dalam majalah Stailista tu.

sumber gambar: dari forum cari yang popular :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Gambar Perkahwinan Impian Shah Jaszle dan Miera Liyana”

  1. So nice post and very peaceful.. Very nice concept and awesome write up.

  2. The Right To says:

    ok la tu….tp minah ni kan prasan seksi.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold